جوایز باشگاه مشتریان ایران زمین اهدا شد 

جوایز باشگاه مشتریان ایران زمین اهدا شد 

مراسم اهدای جوایز جشنواره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین با عنوان گل یا پوچ با حضور مدیران بانک ایران زمین و جمعی از مشتریان و برندگان جشنواره برگزار شد.

به گزارش به نقل از روابط عمومی، در این مراسم معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، دارایی بانک را وجود مشتریان وفادار دانست و گفت: مفهوم بانک و مشتری تغییر کرده است. تا قبل از سال ۱۳۸۰ بانک‌ها را با مقیاس بزرگی و کوچکی و تعداد مشتریان و شعب ارزیابی می‌کردند.

فرهاد اینالویی افزود: در دهه هشتاد بانک‌های خصوصی وارد نظام اقتصادی کشور شدند و تقسیم‌بندی جدیدی با عنوان بانک‌های دولتی و خصوصی با مزایا و معایب آن انجام شد.

اینالویی موفقیت یک بانک را در نظام بانکی آینده، چابکی آن بیان کرد و گفت: چابکی بانک یعنی جایی که مشتری مراجعه کند و سرویس‌ها را با بهترین شرایط و کیفیت در سریعترین زمان دریافت کند.

وی در حوزه بانکداری دیجیتال خاطرنشان کرد: بانکداری دیجیتال، مفهوم جدیدی است که بانک ایران زمین پیشتاز در این موضوع است و بر آن متمرکز شده است که مشتریان خودشان می‌توانند براساس درخواستشان محصولات مخصوص خود را دریافت کنند.

به گفته اینالویی شخصی‌سازی سرویس در بانکداری معنی جدید بانکداری دیجیتال است و مشتریان هستند که سرویس‌ها را تعریف می‌کنند.

معاونت فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در خصوص فعالیت باشگاه مشتریان افزود: در سال نود و پنج ۵ هزار مشتری در باشگاه فعالیت داشتند. اما در حال حاضر ۵۰۰ هزار مشتری فعال دارد و این قرعه کشی برای این تعداد انجام شده است.

اینالویی یکی از ارکان اصلی بانکداری دیجیتال را مشتریان وفادار بیان کرد و گفت: در بانک دیجیتال منابع مالی مشتری اهمیتی ندارد و نکته مهم وفاداری مشتری و ارائه سرویس های مختص به آن است. هدف گذاری بانک ایران زمین بر اساس این گونه بانکداری است و به مرور تک تک آن را عملیاتی خواهیم کرد.

وی تغییر باشگاه وفاداری به باشگاه هواداری را اقدامی ارزشمند دانست و اعلام کرد: باشگاه هواداری یعنی هر مشتری خود را عضوی از بانک بداند و ما به عنوان ارائه دهنده خدمات بانکی با ایجاد ارتباط نزدیک با مشتریان، علائق مختلف آنان را در فضای مجازی یا ابزارهای مختلف بسنجیم و بر اساس آن سرویس‌دهی کنیم.

توسعه خدمات ایران زمین در شبکه‌های اجتماعی

در ادامه این مراسم مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور مشتریان در جشنواره گل یا پوچ گفت: جایگاهی که بانک ایران زمین به آن رسیده است، حاصل حمایت‌های مشتریان وفادار آن است. امیدوارم بتوانیم با تلاش بیشتر خدماتی در شأن مشتریان بانک ارائه دهیم و بیش از پیش رضایت آنان را جلب کنیم.

سیدمحمدحسین استاد افزود: از سال ۱۳۹۵ با تغییر رویکرد بانک به سمت بانکداری دیجیتال و ایجاد زیرساخت‌های لازم در این خصوص، حرکت کردیم و روابط عمومی هم با بررسی افکار عمومی تمام تلاش خود را در جهت شناخت نیازهای مشتریان و انعکاس آن به مدیران ارشد بانک به کار گرفت.

استاد درباره نحوه فعالیت باشگاه مشتریان بانک گفت: از سال ۱۴۰۰ با حمایت مدیران ارشد بانک همه امور باشگاه مشتریان بر عهده روابط عمومی قرار گرفت و با اقدامات انجام شده توانستیم زیرساخت‌های باشگاهی متفاوت را در فضای دیجیتال براساس میزان وفاداری مشتریان ایجاد کنیم.

وی خاطر نشان کرد: کار جدیدی که در جشنواره گل یا پوچ صورت گرفت، اعلام آنی جوایز به برندگان جشنواره بود. ما در فضای دیجیتال با برنامه‌ای که توسط همکاران بخش نرم‌افزار بانک طراحی شده بود، پس از تایید مدیریت‌های مرتبط در لحظه جوایز را اعلام کردیم و برندگان مشخص شدند.

استاد معتقد است بانکداری دیجیتال قرار است تجربه مشتریان را تبدیل به محصول کند و زمانی که تمام تجربیات مشتریان به ما منتقل شود می‌توان براساس نیازهای مشتریان خدمات را در قالب بانکداری دیجیتال ارائه کرد. به این معنی که تمام خدمات و سرویس‌های مختلف در همه ابزارها و شبکه‌های اجتماعی به مشتریان ارائه شود.

مدیر امور روابط عمومی یادآور شد: مرکز تماس با مشتریان به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته پاسخگوی مشتریان بانک است و مشتریان هیچ دغدغه‌ای برای انجام امور بانکی خود نداشته باشند.

استاد اضافه کرد: مرکز ارتباط با مشتریان دیجیتال بانک ایران زمین به زودی در همه ابزارها و شبکه‌های اجتماعی به مشتریان خدمت‌رسانی خواهد کرد و مشتریان می‌توانند در هر لحظه که اراده کنند از همه کانال‌های ارتباطی بانک از خدمات این مرکز استفاده کنند.

گفتنی است جشنواره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین با عنوان گل یا پوچ در روزهای پایانی سال 1400 انجام شد و مشتریان براساس امتیازهایی که کسب کرده بودند، در قرعه‌کشی شرکت کردند.

یک دستگاه خودرو شاهین جایزه نخستین برنده این جشنواره بود. همچنین یک سال زندگی رایگان برای ۵ نفر، گوشی آیفون ۱۳ برای ۱۱ نفر، کمک هزینه سفر به کیش برای ۱۱ نفر، یک سال پرداخت قبض برای ۱ نفر، یک سال شارژ رایگان برای ۱۱ نفر و یکسال اینترنت رایگان برای ۱۱ نفر از دیگر جوایز ویژه این جشنواره بود.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...