بهرهگیری همهجانبه از بستر بانکداری دیجیتال در ایران زمین
استفاده همهجانبه از ظرفیتها و پتانسیلهای بانک در حوزه ارائه خدمات مالی با بهرهگیری از بستر بانکداری دیجیتال یکی از اقدامات مهم در بانک ایران زمین بوده است.
به گزارش صنعتصنف به نقل از روابط عمومی، گردهمایی روسا و معاونان شعب استانهای اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با حضور مدیران ارشد بانک ایران زمین در استان اصفهان برگزار شد.
در این دیدار که با حضور معاونان طرح و برنامه و فناوری اطلاعات، مدیران امور شعب استانها و بانکداری دیجیتال، رییس اداره کارت و شبکه پرداخت و مدیرعامل شرکت سابین تجارت آریا برگزار شد، به تشریح و بررسی عملکرد شعب این منطقه در بخشهای مختلف پرداخته شد.
معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در این جلسه به صورت جامع به تشریح رویکرد فعالیت بانکداری در ۴ دوره گذشته پرداخت و گفت: ظرفیتها و پتانسیلهای بانک در حوزه ارائه خدمات مالی با بهره گیری از بستر بانکداری دیجیتال یکی از اقدامات مهم در بانک ایران زمین بوده است.
فرهاد اینالویی افزود: شرکت «های وب» با مشارکت بانک ایران زمین اقدام به راهاندازی نئوبانکی به نام «فردابانک» کرده است. فردا بانک با ارائه خدمات بانکی آنلاین به دنبال ایجاد تجربهای لذتبخش و از نو ساختن فرآیندهای عملیات بانکی است تا مشتریان باتوجه به نیازهای مالی و پرداختی خود به بهترین خدمات ممکن به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند.
در ادامه جلسه مهران باوند سوادکوهی، معاون طرح و برنامه بانک ایران زمین موفقیت یک بنگاه اقتصادی را در گروی حرکت منظم در چهارچوب، مطابق بازار و با برنامه ریزی دقیق عنوان کرد.
باوند سوادکوهی توجه به تنوع خدمات مالی از قبیل صدور ال سی داخلی، ضمانت نامه و دیگر خدمات نوین بانکداری دیجیتال را از اهم وظایف در سال ۱۴۰۱ بیان کرد و گفت: تجزیه و تحلیل اطلاعات، شناسایی نقاط ضعف و رفع آنها همراه با برنامه ریزی و تلاش مستمر روزانه، عامل اصلی دستیابی به موفقیت است و تداوم حیات یک مجموعه اقتصادی منوط به سود آوری و ارزش آفرینی دوطرفه خواهد بود.
همچنین محمد حسینی کناروئی، مدیر امور شعب استانهای بانک ایران زمین در این جلسه با قدردانی از زحمات همکاران به جهت تحقق ۱۵۲ درصدی اهداف تعیین شده در سال گذشته، به ضرورت شناخت صحیح و کامل بازار در راستای همکاری با بنگاه های پویا و فعال تاکید کرد.
حسینی کناروئی مهمترین عامل جلب و جذب منابع را تلاش مستمر همکاران، همراه با برنامه ریزی و بازاریابی دقیق بیان کرد و گفت: با توجه به هزینه های صورت گرفته در بازسازی شعب، افزایش بهروری و جذب منابع از اصلی ترین محورهای رشد و ارتقا شعب بانک است.
در این دیدار وحید علیزاده، مدیر شعب استانهای اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری استانداردسازی ۱۱ شعبه در سال ۱۴۰۰ را گامی موثر درجهت ایجاد فضایی مطلوب در روند ارائه خدمات متنوع و متفاوت برای مشتریان بیان کرد و گفت: جوانگرایی یکی از مولفه های اصلی میزان پویایی یک مجموعه است و بر همین اساس منطقه اصفهان با داشتن نیروهای جوان و خلاق، تمام تلاش خود را در جهت بازاریابی و جذب مشتری به کار گرفته است تا بتواند بهترین خدمات را در خور شأن آنان ارائه کند.
ثبت دیدگاه