انتصاب معاونان و مدیران جدید پرداخت الکترونیک سداد

انتصاب معاونان و مدیران جدید پرداخت الکترونیک سداد

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در احکامی جداگانه، معاونان و مدیران جدید شرکت پرداخت الکترونیک سداد را منصوب کرد.

به گزارش به نقل از روابط‌عمومی، محمدحسین کاشی در این احکام، محسن کتانی را به سمت سرپرست معاونت مالی و سرمایه‌گذاری، احمد پیشگاه‌زاده را سرپرست معاونت پشتیبانی و پذیرندگان، رضا صفری را به سمت سرپرست معاونت عملیات و خدمت و مهدی دولت را به سمت سرپرست مدیریت پشتیبانی و زنجیره تأمین منصوب کرد.

همچنین پرویز وکیلی‌صادقی به‌عنوان سرپرست معاونت فناوری اطلاعات، حسام خواجه‌پور به‌عنوان معاون کسب‌وکار، زهره برزگر به‌عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی و سروش صاحب‌فصول به‌عنوان سرپرست مدیریت روابط‌عمومی و تبلیغات از سوی کاشی منصوب شدند.

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در جلسه‌ای که به‌منظور تودیع و معارفه معاونان و مدیران جدید و قدیم این شرکت برگزار شد، انسجام و تحرک بیش ‌از پیش را شرط موفقیت شرکت سداد دانست و بر حرکت هماهنگ این شرکت با رویکردهای بانک ملی ایران در راستای ارائه خدمات بهتر و پیشرفته‌تر به خانواده بزرگ مشتریان این بانک و ‌همه هم‌وطنان تأکید کرد.

در این جلسه همچنین از زحمات و تلاش‌های کاظم فرهنگ، حمید حق‌نویس، بابک نادری‌مقدم، وحید رامین‌آزاد و محمداحسان اقبالیان که پیش‌ از این در سمت‌های مختلف شرکت پرداخت الکترونیک سداد مشغول به کار بودند، تشکر و قدردانی شد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...