پرداخت سود سهامداران کارآفرین در مرداد

پرداخت سود سهامداران کارآفرین در مرداد

پرداخت سود سهامداران کارآفرین در مرداد؛ بانک کارآفرین زمان پرداخت سود سهام سهامداران حقیقی و حقوقی خود برای سال 1400 را اعلام کرد.

به گزارش ، بانک کارآفرین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد به منظور رعایت مفاد ماده ۱۲ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و عطف به ابلاغیه شماره ۱۲۲/۱۰۱۵۷۳ به تاریخ 15 فروردین 1401 مبنی بر واریز سود سهامداران بانک کارآفرین (شرکت سهامی عام) برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰، زمانبندی پرداخت به شرح زیر است.

بنابر اعلام روابط عمومی بانک کارآفرین، سود سهام مصوب سهامداران حقیقی و سبدگردان‌ها در تاریخ 11 مرداد 1401 از طریق شماره حساب اعلام شده در سامانه سجام و سود سهام مصوب سهامداران حقوقی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری نیز در تاریخ 31 مرداد 1401 از طریق شماره حساب اعلام شده در سامانه سجام پرداخت خواهد شد.

همچنین سود سهام سهامدارانی که در سامانه سجام ثبت‌نام نکرده‌اند از تاریخ 2 مهرماه 1401 به حساب‌های معرفی شده واریز خواهد شد.

بانک کارآفرین از سهامدارانی که تاکنون در سامانه سجام ثبت‌نام نکرده‌اند درخواست کرد در اسرع وقت و قبل از تاریخ واریز سود سهام نسبت به ثبت‌نام و یا تکمیل مشخصات خود و احراز هویت در سامانه سجام به آدرس الکترونیکی https://www.sejam.ir اقدام کنند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...