تقسیم سود سهامداران چادرملو از شهریورماه

تقسیم سود سهامداران چادرملو از شهریورماه

تقسیم سود سهامداران چادرملو از شهریورماه؛ مدیرعامل شرکت چادرملو در نامه‌ای به ريیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتي و معدني سازمان بورس، زمانبندی تقسیم سود سهامداران چادرملو را تشریح کرد. 

به گزارش به نقل از روابط عمومی چادرملو، ناصر تقی‌زاده در نامه‌ای به جعفر سلطانی با عنوان «برنامه پيشنهاد زمان‌بندي پرداخت سود سهامداران شرکت معدني و صنعتي چادرملو مربوط به عملکرد سال مالي منتهي به 29 اسفند 1400» نوشت: «احتراما در رعايت  ماده 12 دستورالعمل اجرايي افشاي اطلاعات شرکتهاي ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، بدينوسيله برنامه پيشنهاد زمانبندي پرداخت سود سهامداران شرکت معدني و صنعتي چادرملو مربوط به عملکرد سال مالي منتهي به  29/12/1400 به شرح ذيل اعلام می‌گردد.
سود مصوب سهامداران حقيقي که در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند در تاريخ 15 شهريورماه 1401 از طريق سامانه سجام پرداخت خواهد شد.
سود سهامداران حقيقي که در سامانه سجام ثبت نام نکرده‌اند از تاريخ 16 مهر 1401 و مراجعه حضوري به همه شعب بانک سپه پرداخت خواهد شد.
سود سهام صندوق‌ها و سبدهاي سرمايه گذاري با ارائه درخواست کتبي، آگهي تأسيس، مجوز فعاليت و اعلام شماره حساب بانکي به واحد امور سهام شرکت معدني و صنعتي چادرملو از تاريخ 16 مهر 1401 به حساب متعلق به صندوق يا سبد واريز می‌گردد.
همچنین سود سهامداران حقوقي از تاريخ اول بهمن 1401 با ارائه درخواست کتبي همراه با روزنامه رسمي آخرين تغييرات و اعلام شماره حساب بانکي متعلق به شخص حقوقي واريز می‌گردد.
ضمناً پرداخت سود سهام سنوات گذشته سهامداران حقيقي که در حال حاضر از طريق مراجعه سهامداران حقيقي به شعبات بانک سپه سراسر کشور انجام می‌گردد از تاريخ 16 تيرماه 1401 متوقف و با هماهنگي شرکت سپرده‌گذاري مرکزي اوراق بهادار و تسويه وجوه و از طريق سامانه سجام پرداخت می‌گردد. لذا از سهامداران محترم درخواست می‌گردد نسبت به ثبت نام و احراز هويت در سامانه سجام و همچنين به‌رروزرساني اطلاعات حساب بانکي در سامانه مزبور اقدام فرمايند. بديهي است پس از پرداخت سود سهام سنوات گذشته از طريق سامانه سجام، موضوع از طريق سامانه کدال به اطلاع عموم خواهد رسيد».
 
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...