کندل دست پر به نمایشگاه صنعت مالی آمد

کندل دست پر به نمایشگاه صنعت مالی آمد

کندل دست پر به نمایشگاه صنعت مالی آمد؛ شرکت راهنمای تجارت کندل با اپلیکیشین «کندل» و معرفی خدمات هوشمند آن در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی کشور حضور پیدا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت‌صنف، شرکت راهنمای تجارت کندل با نخستین حضور خود در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی کشور (بورس، بانک و بیمه)، اپلیکیشین «کندل» و خدمات متنوع آن را به فعالان بازار بورس و علاقمندان به حضور هوشمند در بازار سرمایه ارائه و به ایشان اشتراک رایگان یک ماهه می‌دهد.

«کندل» با ارائه خدماتی ازجمله پیشنهاد روز، کندل‌بان، استراتژی، کندل‌یار، اعلانات هوشمند و ارتباط مستقیم با صرافی، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا بهترین و بهینه‌ترین سیگنال، همراه با تاریخچه موفقیت آن را در دسترس داشته باشند. این کاربران همچنین می‌توانند به رصد لحظه‌ای بیش از 1000 نماد و ارز در 5 بازار مالی داخلی و بین‌المللی پرداخته و از یکصد ابزار تکنیکال مانند خطوط فیبوناچی و امواج الیوت، بهره‌مند شوند.

علاوه‌بر این، امکان ساخت 10 موقعیت معاملاتی را خواهند داشت و می‌توانند بهترین خروجی پرتفوی سرمایه‌گذاری را دریافت کنند. همچنین می‌توانند همه هشدارهای در دسترس را شخصی‌سازی کرده و نسبت به خرید و فروش مستقیم از سه صرافی اقدام کنند.

به گزارش ، متخصصان و کارشناسان شرکت راهنمای تجارت کندل در مدت چهار روز برگزاری نمایشگاه از ساعت 8 صبح تا 15 در غرفه 28 واقع در سالن 8 و 9 نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده پذیرش مخاطبان و مراجعه‌کنندگان هستند تا به ایشان نحوه دریافت اَپ کندل و چگونگی بهره‌گیری از خدمات آن را تشریح کند.

کارگزاری‌ها، صرافی‌ها و کاربران بازارهای مالی کشور با در اختیار گرفتن کندل، می‌توانند ضمن دسترسی به بیش از ۱۰۰ ابزار تحلیل تکنیکال حتی بدون نیاز به دانش تحلیل، از نتیجه تحلیل‌ها آگاه شده و اهداف سهم یا ارز مدنظر خود را مشاهده کنند.

گفتنی است شرکت دانش‌بنیان راهنمای تجارت کندل در سال 1399 و برای نخستین بار جامع‌ترین و هوشمندترین پلتفرم تخصصی بازار سرمایه در اکوسیستم ایران را با عنوان «اپلیکیشن کندل» منتشر کرد؛ اَپی که افراد علاقمند به بازار سرمایه با هر میزان از دانش تحلیلی می‌توانند از سرویس‌های ارائه شده در آن استفاده کنند.  

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی کشور (بورس، بانک و بیمه) در روزهای دوم تا پنجم مردادماه از ساعت 8 تا 15 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان است.

mali

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...