ایساکو ستارههای خدمات را به خانه برد
ایساکو ستارههای خدمات را به خانه برد؛ شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در سال 1400، رتبه نخست خدمات پس از فروش را در بین شرکتهای خودرویی کشور به دست آورد.
به گزارش صنعتصنف، طبق جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت ایساکو با سیزده سال صدرنشینی در حوزه خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور، امسال نیز با کسب امتیاز ۸۵.۹۲ برای نخستین بار، «رتبه یک» این حوزه را به خود اختصاص داد.
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در سال جاری نیز با رشدی چشمگیر در تمام شاخصها موفق شد، ﺑﺮاﺳﺎس آخرین بازنگری دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ ﺷﺮاﯾﻂ و ﺿﻮاﺑﻂ ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش، برای نخستین بار در بین تمامی شرکتهای خودروساز کشور، سه ستاره ارزیابی حوزه خدمات پس از فروش صنعت را کسب کند.
طبق ازریابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، اﯾﺴﺎﮐﻮ ﺑﺮاﺳﺎس دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ بازنگری چهار ﺷﺮاﯾﻂ و ﺿﻮاﺑﻂ ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش در اﻣﺘﯿﺎز «ﺷﺎﺧﺺ ﮐﻞ» و «ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻋﻤﻠﮑﺮد» در ﺣﻮزه ﺧﺪﻣﺎترﺳﺎﻧﯽ به همه محصولات خود «رتبه یک» را از آن خود کرده، این در حالی است که در سال گذشته نیز این شرکت موفق به کسب رتبه یک برای هفت محصول ایران خودرو شده بود.
بنابر اعلام روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، بابک سلاجقه، مدیرعامل ایساکو در اینباره گفت: تحریمهای ظالمانه، مشکلات ناشی از مسایل اقتصادی و محدویتهای حاصل از بیماری کرونا در سالهای اخیر بیش از پیش صنعت خودرو را تحت تاثیر قرار داد و موانع زیادی در مسیر ارایه خدمات پس از فروش ایجاد شد، اما این مجموعه کوشید از طریق داخلیسازی قطعات خودرو، خودکفایی در تولید ابزار مخصوص، تامین از منابع داخل، برنامهریزیهای دقیق در ستاد، کوشش کارکنان مجموعه و تلاش مضاعف نمایندگیهای مجاز، رضایت مشتریان ایرانخودرو را از خدمات پس از فروش تا سطح کسب رتبه یک ارتقا دهد.
گفتنی است پس از ایساکو، شرکتهای پارس خودرو (سایپایدک)، مدیران خودرو، سایپا (سایپایدک)، کرمان موتور (بمخودرو)، پرشیاخودرو، بهمن موتور، تجارت و پشتیبانی کرمان خودرو، جهان نوین آریا و ایرتویا با کسب دو ستاره در ردههای دوم تا دهم قرار دارند.
ثبت دیدگاه