تحویل هایما با قیمت قبل به حواله‌داران

تحویل هایما با قیمت قبل به حواله‌داران

تحویل هایما با قیمت قبل به حواله‌داران؛ خودروهای هایما اس۵ و اس۷ درراستای ایفای تعهدات و تامین نظر مشتریان دارای حواله، با قیمت زمان ثبت‌نام به ایشان تحویل خواهد شد.

به گزارش ، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این خبر و اینکه مشتریان و حواله‌داران به هیچ روی نباید تحت تاثیر شایعات و فضاسازی‌ها قرار گیرند، گفت: آنچه برای گروه صنعتی ایران خودرو مهم است تامین نظر مشتریان و مصرف‌کنندگان واقعی است و در این مسیر همه تلاش ما بر این است تا از هرگونه نارضایتی آنان جلوگیری شود.

مهدی خطیبی با اشاره به جریان‌سازی و شبهه‌افکنی شبکه‌های دلالی در سطح بازار خودرو، افزود: گروه صنعتی ایران خودرو در چارچوب آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو در تلاش است تا تعهدات خود را ایفا کند اما به‌منظور جلب رضایت حواله‌داران هایما و رفع نگرانی آنان، قیمت جدید محصولات در حواله‌های پیش‌فروش اعمال نخواهد شد و مابه‌التفاوت نیز براساس قیمت‌های قبل از مشتریان دریافت خواهد شد.

بنابر اعلام ایکوپرس، خطیبی با بیان اینکه قیمت‌گذاری محصولات این شرکت طبق ضوابط ابلاغی خواهد بود، تصریح کرد: قیمت محصولات هایما در همه فروش‌ها به جز حواله‌داران براساس مبالغ جدید مصوب محاسبه خواهد شد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...