رضایت مشتریان ایران خودرو 7 نمره بیشتر شد

رضایت مشتریان ایران خودرو 7 نمره بیشتر شد

رضایت مشتریان ایران خودرو 7 نمره بیشتر شد؛ امتیاز رضایت مشتریان از سبد محصولات ایران ‌خودرو در فروردین 1401 نسبت به خودروهای تحویلی اسفندماه 1400، هفت نمره بهبود پیدا کرد.

به گزارش ، براساس نظرسنجی انجام شده از خودروهای تحویلی در فروردین ۱۴۰۱ توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، امتیاز رضایت مشتریان (CSI) از سبد محصولات ایران‌خودرو با امتیاز ۶۸۳ دارای سیر بهبود هفت نمره‌ای نسبت به خودروهای تحویلی اسفندماه 1400 بوده است.

 شاخص (IQS) نیز که بیانگر تعداد ایرادات اظهار شده توسط مشتریان در ۱۰۰ خودرو پس از سه ماه از تحویل محصول به مشتری است، با کسب امتیاز ۲۶۴ برای خودروهای تحویلی فروردین امسال، نسبت به خودروهای تحویلی اسفندماه، ۳۲ نمره بهبود داشته است.

برپایه این گزارش، بیشترین بهبود در شاخص‌های اندازه‌گیری شده، مربوط به محصولات پژو ۲۰۶ هاچ بک، گروه رانا، پژو پارس و هایما اس 7 است که در مشخصه‌های نحوه باز و بسته شدن درها، سکوت نسبی و آرامش داخل اتاق، عملکرد مجموعه کلاچ و گیربکس، باتوجه به اقدامات کیفی انجام شده در زنجیره ارزش گروه صنعتی ایران خودرو دارای بهبود است.

بنابر اعلام ایکوپرس، باتوجه به اقدامات اثربخش و بهبودهای ایجاد شده درباره رضایت از کیفیت اولیه محصول طبق روند فوق، برای بهبود و ارتقای رضایت مشتریان از کیفیت دوام محصولات نیز برنامه‌های مشخصی در گروه صنعتی ایران خودرو تدوین و در حال اجراست که شاهد نتایج آن بر بهبود شاخص رضایت از کیفیت دوام در دوره‌های آتی خواهیم بود.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...