بازدید معاون معدنی صمت از چادرملو در ماینکس  

بازدید معاون معدنی صمت از چادرملو در ماینکس  

بازدید معاون معدنی صمت از چادرملو در ماینکس؛ شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به همراه شرکت‌های عضو گروه خود در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی (ماینکس) حضور پیدا کرد.

به گزارش ، همزمان با افتتاح یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی در مصلی تهران، معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت با حضور در غرفه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در جریان سیر فعالیت‌های شرکت ازجمله اقدامات عملیاتی معدن آریز ( D19) قرار گرفت.

رضا محتشمی‌پور در این بازدید گفت: تسریع در عملیات باطله‌برداری و دسترسی هرچه سریعتر به ذخیر سنگ آهن این معدن بسیار مهم است.

گفتنی است تاکنون بیش از ۶۴ میلیون تن باطله‌برداری در معدن آریز انجام شده و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ به ذخیره سنگ آهن دسترسی پیدا می‌کند.

بنابر اعلام روابط عمومی، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به همراه شرکت‌های عضو گروه شامل ارفع، غدیر، پامیدکو، سی پی جی پارس، فولاد سرمد ابرکوه، فولاد شاهرود، شرکت دشت یوز (آریز) و فلزیان در این نمایشگاه که تا ۳۱ شهریورماف در مصلی امام خمینی(ره) تهران برپا است، حضور دارد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...