بازنگری مدل خدمت‌دهی شعب در بانک ملی

بازنگری مدل خدمت‌دهی شعب در بانک ملی

بازنگری مدل خدمت‌دهی شعب در بانک ملی؛ در هشتمین جلسه کمیته مضمون استراتژیک بانکداری جامع (مشتری‌محوری سابق) بانک ملی ایران، بر بازنگری مدل‌های خدمت‌دهی در شعب تاکید شد.

به گزارش ، محمد شیریجیان، عضو هیات عامل و معاون برنامه‌ریزی و تحول بانک ملی ایران در این نشست که با هدف پایش راهکارهای ذیل مضمون استراتژیک بانکداری جامع برگزار شد، با اشاره به اهمیت این راهکارها در جاری‌سازی استراتژی‌ها و تحقق اهداف بانک، بر لزوم انتقال آن به مدیران ارشد بانک تاکید کرد.

در این نشست همچنین بر اهمیت ارایه خدمات به صورت غیرحضوری و همکاری بیشتر واحدهای صف و ستاد در پیاده‌سازی دقیق و منظم پروژه‌های این حوزه تاکید شد.

خروجی پروژه‌های اعتباربخشی به داده‌های مشتریان، بازنگری مدل خدمت‌دهی در شعب (بهبود تجربه مشتریان) و بخشبندی کلان مشتریان از دیگر موارد مورد بررسی در این جلسه بود.

بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران در این نشست روسا، معاونان و کارشناسان ادارات کل بانکداری تجاری، بانکداری شرکتی و سرمایه‌گذاری، بانکداری خرد و کسب‌وکارهای کوچک، سازمان و روش‌ها، سرمایه‌گذای و امور شرکت‌ها، روابط عمومی و اطلاعات بانکی حضور داشتند و مدیران به ارائه وضعیت پیشبرد راهکارها و تشریح چالش‌های اجرایی آنها پرداختند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...