مراقب صفحات جعلی هما در فجازی باشید

مراقب صفحات جعلی هما در فجازی باشید

مراقب صفحات جعلی هما در فجازی باشید؛ سرپرست روابط عمومی درباره انتشار اخبار و محتواهای ساختگی در صفحات جعلی با نام ایران‌ایر در فضای مجازی هشدار داد و از مردم خواست برای خرید بلیت پروازهای هما فقط به سایت اصلی این شرکت مراجعه کنند.

به گزارش ، حسام قربانعلی اضافه کرد: به‌تازگی سایتی جعلی با آدرس کاملا مشابه آدرس درگاه فروش اینترنتی هما به نشانی Ebookingiranair.com ایجاد شده است در صورتیکه آدرس اصلی فروش بلیت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «https://ebooking.iranair.com/ibe/IR/home#searchForm» است که با شیطنت‌ نقطه (دات) بین ebooking و iranair برداشته و به هم پیوستگی ایجاد کرده‌اند.

قربانعلی تاکید کرد:  این سایت جعلی ربطی به شرکت هواپیمایی هما ندارد و هر مسافری از این سایت خرید کند مسئولیت‌ برعهده خود مشتری است.

قربانعلی در پی انتشار محتواهای کذب در صفحه جعلی منتسب به این شرکت هواپیمایی در اینستاگرام نیز تصریح کرد: آدرس درست اینستاگرام هواپیمایی هما iranairofficial همراه با «تیکِ آبی» که به منزله اصالت صفحه ایران ایر است و دیگر صفحات موجود در اینستاگرام جعلی است.

‌وی تصریح کرد: صفحه‌ای جعلی به نام iranair_con در فضای اینستاگرام ایجاد شده که با انتشار اخبار کذب به تشویش اذهان عمومی می‌پردازد که این صفحه جعلی هیچ ارتباطی با «هما» ندارد.

‌بنابر اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سرپرست روابط عمومی هما تاکید کرد: از طریق مراجع قانونی و پلیس فتا در حال پیگیری موضوع هستیم.

قربانعلی تاکید کرد: تنها مرجع رسمی اطلاع‌رسانی در اینستاگرام iranairofficial همراه با «تیکِ آبی» است و هر آدرس مشابه دیگری مورد تایید ما نیست.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...