تامین آینده با آتیه بانک ملی ایران

تامین آینده با آتیه بانک ملی ایران

تامین آینده با آتیه بانک ملی ایران؛ جوانان بالای 18سال و پدران و مادران می‌توانند برای آینده خود و فرزندانشان با مشارکت در طرح «آتیه ملی» از مزایای آن بهره‌مند شوند.

به گزارش ، صاحبان حساب با طرح آتیه ملی بانک ملی ایران و افتتاح حساب‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت با امتیاز دریافت تسهیلات، می‌توانند از هم‌اکنون به فکر فردای فرزندان خود باشند.

این بانک درراستای حمایت از فرزندان ایران اسلامی و تأمین منابع مورد نیاز جوانان این مرز و بوم برای تحصیل، ازدواج، مسکن و... در آینده، «طرح آتیه ملی» را طراحی کرده و جوانان بالای 18سال و پدران و مادران می‌توانند برای آینده خود و فرزندانشان در این طرح مشارکت و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

در این طرح، متقاضی می‌تواند نسبت به افتتاح حساب کوتاه‌مدت یا بلندمدت اقدام و از طریق اندوخته سپرده‌گذاری تدریجی، پس از مدت یک تا 15 سال، از مزایای طرح شامل سود سپرده‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت و همچنین تسهیلات با مبلغ، مدت بازپرداخت و نرخ ویژه استفاده کند.

حداقل مبلغ برای افتتاح حساب سپرده‌گذاری کوتاه‌مدت، یکصد هزار تومان و سپرده‌گذاری بلندمدت یک میلیون تومان است.

بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران، در زمان سپرده‌گذاری، سودی مطابق نرخ مصوب شورای پول و اعتبار به مانده سپرده تعلق خواهد گرفت و دارنده حساب پس از گذشت 5 سال می‌تواند برای استفاده از تسهیلات بانک اقدام کند.

حداکثر مدت سپرده‌گذاری طرح در هر دو نوع سپرده‌گذاری 15 سال است.

واریز و برداشت از حساب توسط مشتری بدون محدودیت امکان‌پذیر است و مشتری در هر زمان می‌تواند نسبت به بستن حساب خود اقدام و سودهای متعلقه را دریافت کند.

گفتنی است، سپرده بلندمدت یکساله افتتاح و در پایان سال دوباره تمدید می‌شود. همچنین سود سپرده بلندمدت به‌طور ماهانه واریز شده و واریز و برداشت از حساب کوتاه‌مدت ویژه طرح بدون محدودیت توسط مشتری امکان‌پذیر است.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...