مدیرعامل کشتیرانی خزر معرفی شد

مدیرعامل کشتیرانی خزر معرفی شد

مدیرعامل کشتیرانی خزر معرفی شد؛ مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، کامبیز جهانبانی را به‌عنوان مدیرعامل جدید کشتیرانی دریای خزر انتخاب کرد.

به گزارش ، در مراسم تکریم و معارفه، حکم انتصاب کامبیز جهانبانی به‌عنوان مدیرعامل جدید کشتیرانی دریای خزر از سوی محمدرضا مدرس خیابانی به وی اعطا و  از کاپیتان داوود آبدارتفتی قدردانی شد.

مدرس خیابانی در این مراسم که ۱۱مهرماه در بندر انزلی برگزار شد با اشاره به نقش استراتژیک دریای خزر و مأموریت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در این منطقه گفت: انتظار ما در دوره جدید مدیریت کشتیرانی دریای خزر ایجاد تحول اساسی در این شرکت است.

وی با تأکید بر اهمیت اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده در سند راهبردی گروه کشتیرانی و لزوم نقش‌آفرینی شرکت کشتیرانی دریای خزر در موضوع ترانزیت و کریدور شمال- جنوب افزود: برای تحقق این برنامه‌ها باید نسبت به پیاده‌سازی نظام حاکمیت شرکتی، توسعه سازمان، فعال‌سازی دارایی‌های غیرمولد، توسعه ناوگان و افزایش ظرفیت حمل و تعامل اساسی در حوزه کشورهای حاشیه دریای خزر اقدام شود.

نائب رئیس هیئت مدیره گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در ادامه پرداختن به موضوعاتی ازجمله آموزش، جانشین‌پروری، پیاده‌سازی شبکه‌های فناوری اطلاعات برای اجرای برنامه‌های بلندمدت و همچنین توجه به نیروی انسانی کادر دریا را از اقدامات ضروری برشمرد.

بنابر اعلام روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، مدرس خیابانی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: مدیریت عالی شرکت علاوه‌بر دارا بودن مشروعیت باید در بین مدیران، کارکنان و مشتریان دارای مقبولیت و محبوبیت نیز باشد.

گفتنی است در این مراسم، معاونان مالی و سرمایه‌گذاری و سرمایه انسانی و پشتیبانی کشتیرانی، مشاور و مدیر دفتر مدیرعامل کشتیرانی، مدیرکل دفتر مرکزی حراست و اعضای هیأت مدیره کشتیرانی دریای خزر حضور داشتند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...