پرداخت غیرحضوری تسهیلات خرد به مشتریان ملی

پرداخت غیرحضوری تسهیلات خرد به مشتریان ملی

پرداخت غیرحضوری تسهیلات خرد به مشتریان ملی؛ مدیرعامل بانک ملی ایران در نشست صمیمی شعب استان خراسان رضوی از پرداخت غیرحضوری تسهیلات خرد به مشتریان تا پایان سال خبر داد.

به گزارش ، محمدرضا فرزین به همراه تعدادی از مدیران ارشد بانک ملی ایران در جریان برگزاری هم‌اندیشی و نشست صمیمی با کارکنان اداره امور شعب استان خراسان رضوی بر لزوم برنامه‌ریزی درراستای خدمت‌رسانی شایسته و مطلوب به مشتریان تاکید کرد و از همکاران خواست تا براساس ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان به‌ویژه در حوزه گردشگری در تدوین و تولید محصولات و خدمات جدید تخصصی براساس نیاز مشتریان در کشور پیشرو و پشگام باشند.

فرزین در این نشست با تاکید بر اینکه برنامه‌های استراتژیک و سیاست‌های بانک به سرعت در حال تحقق است، اظهار داشت: یکی از مهمترین محورهای سیاست‌های امسال وجود محصولات متنوع با رویه‌های متنوع است که براساس نیاز مشتریان تولید و ارائه خواهد شد.

وی تقویت حوزه‌های بانکداری خُرد را از دیگر برنامه‌های پیش‌رو خواند و گفت: تا پایان سال تسهیلات خرد به صورت غیرحضوری به مشتریان پرداخت خواهد شد.
مدیرعامل بانک‌ملی در ادامه این نشست اجرای درست و مطلوب بانکداری تجاری، شرکتی و خُرد را با استفاده از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در سطح بانک ملی ایران الزامی دانست.

او با اشاره به اینکه افزایش سهم بانک در همه شاخصه‌های نظام بانکی با اهمیت است، تصریح کرد: به‌عنوان پایلوت، معاونت و شعبی تخصصی برای امور بانکداری شرکتی در استان خراسان رضوی اختصاص خواهیم داد تا باتوجه به ظرفیت‌های استان با پیاده‌سازی برنامه‌های بانکداری جامع و شرکتی به بهبود کسب و کارها، تولید و اشتغال در استان کمک کنیم.

فرزین با تاکید برلزوم افزایش سهم این بانک در نظام بانکی، خاطرنشان کرد: باید با روش‌ها و رویه‌های مختلف در بانکداری نوین به جذب منابع کمک کنیم.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات و پاداش‌های ویژه براساس عملکرد به نیروی انسانی متخصص لازم و ضروری است، افزود: برگزاری مستمر ارزیابی عملکرد در واحدهای بانک زمینه کاهش فساد و ناکارآمدی را فراهم خواهد کرد.

فرزین توسعه خدمات غیرحضوری، ایجاد بانکداری جامع و شرکتی، تراز نقدینگی و انضباط مالی را ازجمله برنامه‌های این بانک در سال جاری برشمرد.

وی بزرگترین ویژگی این بانک را وجود شعب و نیروهای توانمند آن دانست و ادامه داد: باتوجه به نیروهای متخصص در این استان همه باید با کار گروهی و هم‌افزایی به سمت اهداف بانک نزدیک شویم.

صدور گواهی دیجیتال میانی دولتی بانک ملی

محمد شیریجیان، عضو هیات عامل و معاون برنامه‌ریزی و تحول بانک ملی ایران نیز در این همایش با ارزیابی عملکرد اداره امور شعب استان خراسان رضوی گفت: این استان سرشار از منابع و ظرفیت‌های بالقوه است و بانک در سال جاری فرآیند تقویت و توسعه محصولات و خدمات خود را با هدف خلق زنجیره ارزش به مشتریان در این استان با قوت ادامه خواهد داد.

عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران هم در ادامه این مراسم از راه‌اندازی صدور گواهی دیجیتال میانی دولتی بانک ملی ایران خبر داد و افزود: این محصول برای نخستین بار در شبکه بانکی ارائه شده است که موجب سهولت در ارائه خدمات بانکی و صدور گواهی دیجیتال در کشور خواهد شد.

علیرضا ماهیار ارائه سرویس‌های مرتبط با PKI، قابلیت توسعه‌پذیری و ایجاد یکپارچگی در نرم‌افزارها و سرویس‌های بانکی، رسمیت بخشیدن به امضای الکترونیکی در ارائه خدمات بانکی به مشتریان و کاهش مشکلات شبکه در هنگام صدور گواهی دیجیتال را از دیگر مزایای این طرح برشمرد.

معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو نیز با بیان اینکه با حضور مدیرعامل بانک ملی ریل‌گذاری جدیدی در بانک صورت گرفته است، گفت: بانک باید براساس منطق بانکداری مدیریت شود.

محمد نجف‌زاده با تصریح اینکه مدیریت منابع و مصارف یکی از اصول بانکداری است، افزود: روسای شعب باید روزانه خودشان را در سطح حوزه ارزیابی و مقایسه کنند تا نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنند.

حمید صفای نیکو، رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی نیز که در این هم‌اندیشی حضور داشت، گزارشی از عملکرد و اقدامات مهم و موثر بانک ملی ایران در این استان ارائه کرد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...