مدیران ارشد ایران زمین به غرب رفتند

مدیران ارشد ایران زمین به غرب رفتند

مدیران ارشد ایران زمین به غرب رفتند؛ مدیران ارشد بانک ایران زمین از شعب تحت پوشش مدیریت غرب در استان‌های کرمانشاه، ایلام، کردستان و همدان بازدید کردند.

به گزارش ، مدیر امور شعب استان‌ها، مدیر امور حراست و مدیر امور توسعه سرمایه انسانی بانک ایران زمین به‌منظور بازدید از شعب و دیدار با همکاران مدیریت شعب استان‌های غرب کشور، به این استان‌ها سفر کردند و ضمن دیدار با همکاران از نزدیک در جریان مسایل و دیدگاه های آنان قرار گرفتند.

در این دیدار ضمن بررسی عملکرد شعب در نیمه اول سال 1401، جلسه‌ای نیز با موضوع تاثیر نیروی انسانی ماهر در تحقق اهداف تعیین شده با حضور روسا و معاونان شعب برگزار شد.

علیرضا یارقلی، مدیر امور حراست بانک ایران زمین در این جلسه گفت: این مدیریت به‌عنوان مشاوری امین و مورد اعتماد در کنار همکاران است.

یارقلی خواستار هوشیاری بیش از پیش همکاران به‌عنوان امانت‌داران سرمایه مردم نزد بانک ایران زمین شد.

بنابر اعلام روابط عمومی، محمد حسینی کنارویی، مدیر امور شعب استان‌ها نیز ضمن بررسی عملکرد شعب استان‌های غرب کشور، این منطقه را دارای پتانسیل مطلوب برشمرد و گفت: با وجود همکاران متعهد و سختکوش در شعب استان‌های غرب کشور، مشتریان از خدمات بانک ایران زمین باکیفیت مطلوب بهره‌مند خواهند شد.

در پایان هم علی فتاحی، مدیر امور توسعه سرمایه انسانی نکاتی درباره وضع رفاهی کارکنان و اهداف آتی بانک بیان کرد و گفت: همکاران با حضور در دوره‌های آموزشی می‌توانند علاوه‌بر بالابردن سطح دانش خود، سرویس‌های بانک را به بهترین شکل به مشتریان معرفی کنند و این موضوع از اولویت‌های سرمایه انسانی است.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...