انتشار شماره 52 ارتباط ایران زمین

انتشار شماره 52 ارتباط ایران زمین

انتشار شماره 52 ارتباط ایران زمین؛ پنجاه و دومین شماره نشریه «ارتباط ایران زمین» در 39 صفحه و به صورت الکترونیکی منتشر شد.

به گزارش ، سیدمحمدحسین استاد، سردبیر نشریه و مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین در سرمقاله این نشریه با عنوان «عمل به مسئولیت اجتماعی از سوی بانک‌ها می‌تواند تعیین‌کننده باشد» به نقش مهم نهادهای مالی و شبکه بانکی کشور در شرایط اجتماعی و اقتصادی ویژه کشور می‌پردازد.

استاد در ادامه می‌نویسد: «بانک ایران زمین در مقام بانکی پیشرو در حوزه عمل به مسؤولیت‌های اجتماعی سازمانی، بیش از پیش بر این امر تأکید می‌کند که در شرایط کنونی کشور، اجرای مطلوب این مهم، بسیار ضروری و حیاتی است و این نهاد مالی آن را فرصتی مغتنم در مسیر بهبود شرایط اقشار آسیب‌پذیر می‌داند». 

در صفحات دیگر این شماره از نشریه مطالبی با عنوان «دیدار مدیران ارشد بانک با کارکنان شعب استان‌های خراسان رضوی و شمالی»، «مدیر امور توسعه سرمایه انسانی: اعتماد به نیروی جوان، اولویت بانک در حوزه منابع انسانی است»، «مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست: تلاش ما ایجاد فضایی امن جهت ارائه خدمات به مشتریان است» و «مصاحبه با همکاران موفق در شعب ستارخان تهران و هرسین کرمانشاه» آمده است.
 
علاوه‌بر این، مطالب خواندنی دیگری شامل اخبار استان‌ها، مقاله، پرونده، گفت‌وگو و مصاحبه با مدیران موفق، فناوری، بانک‌های جهانی، دانستنی، ایرانشناسی، فرایند، سلامت، ایران زمین در رسانه‌ها و آشنایی با نحوه کاشت و پرورش گیاهان از قسمت‌های جذاب نشریه ارتباط ایران زمین است.

بنابر اعلام روابط عمومی، علاقمندان برای دریافت نسخه الکترونیک شماره 52 نشریه «ارتباط ایران زمین» می‌توانند از لینک زیر استفاده کنند. 

شماره 52 ارتباط ایران زمین
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...