کارگشایی 1489 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه پرداخت

کارگشایی 1489 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه پرداخت

کارگشایی 1489 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه پرداخت؛ بانک کارگشایی در هفت ماهه نخست امسال تعداد 48 هزار و 448 فقره وام قرض‌‌الحسنه به ارزش بیش از یکهزار و 489 میلیارد ریال پرداخت.

به گزارش ، بانک کارگشایی به‌عنوان یکی از واحدهای بانک ملی ایران در هفت ماه نخست امسال با وجود ۱۳ شعبه و ۴۲ دایره فعال در اقصی نقاط کشور درمجموع تعداد 104 هزار و 610 هزار فقره وام قرض‌الحسنه و جعاله رفع احتیاجات ضروری به ارزش 10 هزار و 470 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است.

بانک کارگشایی در حال حاضر با پرداخت تسهیلات جعاله و وام قرض‌الحسنه در حداقل زمان بدون پرداخت اقساط ماهانه در ازای ترهین طلاآلات برای کمک هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، تهیه جهیزیه ودیعه مسکن و ... در کنار مشتریان خود است.

این بانک از فروردین تا پایان مهرماه امسال تعداد 48 هزار و 448 فقره تسهیلات قرض‌‌الحسنه به ارزش بیش از یکهزار و 489 میلیارد ریال و تعداد 56 هزار و 162 فقره تسهیلات جعاله به ارزش بیش از هشت هزار و 981 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران، نگهداری و حفاظت از طلا و جواهرات مشتریان، تخصیص صندوق امانت به مشتریان، افتتاح انواع حساب‌های بانکی، خدمات بانکداری الکترونیک و ... از دیگر فعالیت‌های مهم این واحد است.

بانک کارگشایی با حضور همیشگی خود در کنار مردم سعی در کمک و ادای دین خود به آحاد مردم است و با محور قراردادن مبانی بانکداری اسلامی با همه توان و با تجهيز و بكارگيري منابع مالي و با تلاش‌های گسترده نيز پیشرفت و توسعه كشور را مسئوليتي مقدس می‌داند و به‌عنوان پيش‌آهنگ تحول در گره‌گشایی مردم سهیم و منشا خیر و برکت است.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...