اعتمادسازی، پاسخگویی و سرعت در نشر اخبار

اعتمادسازی، پاسخگویی و سرعت در نشر اخبار

اعتمادسازی، پاسخگویی و سرعت در نشر اخبار؛ چهارمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی وزارت اقتصاد برای بررسی و تبادل‌نظر درباره فعالیت‌های رسانه‌ای، اطلاع‌رسانی و ارائه گزارش عملکرد روابط عمومی‌های بانک‌ها، برگزار شد.

به گزارش ، چهارمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با میزبانی بانک سپه و با حضور مدیران روابط عمومی بانک‌ها، بیمه‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی ودارایی، روز سه‌شنبه 24 آبان در سالن همایش‌های باشگاه کارکنان بانک سپه برگزار شد.

مدیرعامل بانک سپه در این مراسم گفت: روابط عمومی هنر ارتباطی بین درون و برون سازمان است که با خلاقیت، روزآمدی و نوآوری توأم بوده و بدون شک تلفیق اینها در روابط عمومی سیستم بانکی متبلور است.

آیت‌اله ابراهیمی با بیان اینکه روابط عمومی‌های بانک‌ها منعکس‌کننده تصویر واقعی از خدمات و تلاش‌های سیستم بانکی در کشور به شمار می‌روند، افزود: مدیران روابط عمومی‌ها نقش حیاتی در سازمان‌ها دارند و می‌توانند با مجموعه ابزار و امکاناتی که در اختیار دارند انعکاس‌دهنده تلاش‌های واقعی سیستم بانکی به مردم و ذینفعان باشند.

مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه هدف عملیات بانکی در بانک‌های دولتی معطوف به خدمت‌رسانی به مردم و شکوفایی اقتصاد کشور است، افزود: اطلاع‌رسانی از خدمات بانک‌ها در کشور موجب می‌شود تا آحاد مردم بدانند سیستم بانکی همواره، همراه مردم و برطرف‌کننده دغدغه‌های اقتصادی و رفع مشکلات مالی آنها است.

ابراهیمی بر لزوم اعتمادسازی، پاسخگو بودن، سرعت در انتشار اخبار و اطلاعات تاکید کرد و خواستار اقناع‌سازی مخاطبان و به‌خصوص مشتریان و ایجاد تصویر ذهنی مناسب و دقیق از بانک نزد آنان شد.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، مهدی محمدی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این جلسه با تأکید بر نقش روابط عمومی‌ها در بهبود شرایط اقتصادی، اجتماعی و آگاهی‌بخشی به آحاد مردم، گفت: باتوجه به شرایط فعلی و لزوم پاسخگویی سریع به رسانه‌ها و آگاهی‌بخشی به مردم، نقش روابط عمومی‌ها در این میان دوچندان است.

وی افزود: ضروری است تلاش‌های مجموعه‌های اقتصادی کشور با تمرکز بر امیدآفرینی و ایجاد ثبات، به دقت و با سرعت اطلاع‌رسانی شود.

محمدی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها باید با دقت و حساسیت ضمن رصد اخبار و فضای مجازی آمادگی پیش‌بینی هر رخداد و پاسخگویی سریع به مخاطبان را داشته باشند و با اطلاع‌رسانی و انعکاس به موقع و فراگیر برنامه‌ها و عملکرد دستگاه‌ها، نقش امیدآفرینی در جامعه را ایفا کنند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...