ملت 23 هزار میلیارد وام قرض‌الحسنه داد 

ملت 23 هزار میلیارد وام قرض‌الحسنه داد 

ملت 23 هزار میلیارد وام قرض‌الحسنه داد؛ بانک ملت در هشت ماهه امسال نزدیک به 229 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب حدود 285 هزار فقره تسهیلات در سرفصل‌های مختلف پرداخت کرد.

به گزارش ، بانک ملت تا پایان آبان 1401 بیش از 118 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به مبلغ بیش از 163 هزار میلیارد ریال به زوج‌های جوان اعطا کرده است ضمن اینکه تعداد تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری پرداخت شده از سوی این بانک نیز در این مدت بیش از 95 هزار فقره و با مبلغی بیش از 38 هزار میلیارد ریال بوده است.

بانک ملت که همواره در کنار مددجویان سازمان‌های حمایتی بوده است، امسال نیز با اعطای حدود 14 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد به مبلغ نزدیک به 12 هزار میلیارد ریال و همچنین اعطای بیش از 4500 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ نزدیک به چهار هزار میلیارد ریال به مددجویان سازمان بهزیستی، نقش موثری در خوداشتغالی و خودکارآفرینی این مددجویان داشته است.

این درحالی است که تا پایان آبان 1401 بیش از 3300 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه مسکن به مبلغ حدود 1500 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد و بیش از 1300 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه مسکن به مبلغ بیش از 800 میلیارد ریال به مددجویان سازمان بهزیستی کشور پرداخت شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملت، اعطای 224 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به دانشجویان بی‌بضاعت تحت پوشش کمیته امداد به مبلغ 56 میلیارد ریال و اعطای 18 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه حمایتی اشتغال زندانیان حین حبس و پس از آزادی به مبلغ 47 میلیارد ریال از دیگر اقدامات حمایتی بانک ملت در 8 ماهه نخست امسال بوده است.

بانک ملت در زمینه اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه از محل اشتغال استانداری نیز تا پایان آبان امسال بالغ‌بر 113 فقره تسهیلات به مبلغ 80 میلیارد ریال و در زمینه تسهیلات به معرفی‌شدگان سفرهای ریاست جمهوری نیز با اعطای نزدیک به 48 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ بیش از هفت هزار میلیارد ریال، گامی بزرگ درراستای رفع نیازهای ضروری مردم برداشته است.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...