افزایش سرمایه ایران زمین نزدیک است

افزایش سرمایه ایران زمین نزدیک است

افزایش سرمایه ایران زمین نزدیک است؛ مدیرعامل بانک ایران زمین از افزایش سرمایه بانک در آینده نزدیک خبر داد و گفت که این موضوع باعث ارائه خدمات بهتر و امکانات بیشتر به مشتریان خواهد شد.

به گزارش ، عبدالمجید پورسعید با بیان این مطلب اظهار داشت: در سال‌های اخیر به‌منظور گسترش و توسعه بیشتر مراودات اقتصادی و افزایش میزان رضایت مشتریان، کسب‌وکارهای دیجیتال با استفاده از فناوری‌های جدید جایگزین روش‌های سنتی و خریدهای حضوری شده است.

پورسعید با یادآوری اینکه، ایجاد ارزش برای مشتری از اولویت‌های اصلی این نوع کسب‌وکار است و به افراد این امکان را می‌دهد تا باتوجه به نوع نیاز و درخواست خود، محصول و خدمات مورد نیاز را دریافت کنند، افزود: بانک‌ها در این میان نقش موثری را ایفا می‌کنند. ایجاد فضایی امن در بستر دیجیتال می‌تواند برگ برنده‌ای برای یک کسب‌وکار دیجیتال باشد تا تعاملات مالی خود را در آن انجام دهد.

او تحقق بانکداری دیجیتال در این بانک را حاصل تلاش فراوان از سوی مدیران و همکاران بیان کرد و گفت: خدمات بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین این امکان را به فعالان در حوزه کسب‌وکار دیجیتال، تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان داخلی داده است تا بتوانند خدمات مالی و بانکی خود را در کمترین زمان انجام دهند.

پورسعید اضافه کرد: با پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین و همچنین برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مشتریان می‌توانند همه امور بانکی را هر لحظه که بخواهند با یک اشاره در تلفن همراه خود انجام دهند.

مدیرعامل بانک ایران زمین فعالیت اقتصادی امروزی را مبتنی بر شبکه‌های مجازی بیان کرد و ادامه داد: کسب‌وکارها در حال تغییر و تبدیل به یک فضای دیجیتالی هستند. درنتیجه اقتصاد امروز اقتصادی دیجیتالی است که از طریق شبکه‌های اجتماعی این امکان را به کسب‌وکارها می‌دهد تا ارتباط مستقیم بین بانک و مشتریان برقرار کنند و این یک امتیاز مثبت برای دو طرف خواهد بود که در محیطی متفاوت و جذاب فعالیت کنند و به سمت پیشرفت و رونق بیشتر اقتصادی کشور قدم برداشته شود.

پورسعید خاطرنشان کرد: میزان تراکنش‌های بانک ایران زمین طی 5 سال گذشته حدود 12 برابر رشد داشته است که خود رقم قابل توجهی است. این نشان می‌دهد مشتری با ابزارهایی که بانک در اختیارش قرارداده، سرویس و خدمات امن، سریع و آسان را دریافت کرده و همین موضوع باعث استقبال و رضایت آنان شده است.

طراحی خدمت براساس نیاز مشتری

مدیرعامل بانک ایران زمین گفت: اولویت ما در بانک ایران زمین ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان است. ایجاد همین بسترهای امن و کاربردی است که باعث می‌شود مشتری تجربه‌های جدید کسب کند و همین تجارب ما را یاری می‌دهد تا بتوانیم نیازهای مشتریان را شناسایی کنیم و براساس آن خدمات جدیدتری طراحی کنیم.

پورسعید با بیان اقدامات انجام گرفته برای بهبود وضعیت بانک و نیز اجرای برنامه‌های توسعه‌ای درراستای اهداف کلان تعیین شده خاطرنشان کرد: همان‌طور که می‌دانید سال گذشته بانک ایران زمین گزارش توجیهی افزایش سرمایه از مبلغ چهار هزار میلیارد ریال به 20 هزار میلیارد ریال را به‌منظور افزایش سرمایه ۴۰۰ درصدی از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی پس از تأیید هیأت مدیره و اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی افشا کرد.

وی درباره صورت‌های مالی این بانک خاطرنشان کرد: همه صورت‌های مالی به صورت سالانه و کاملا شفاف در سامانه کدال قابل مشاهده است.

پورسعید از افزایش سرمایه بانک در آینده نزدیک خبر داد و گفت: باتوجه به اقدامات انجام شده در ایجاد زیرساخت‌های بانکداری دیجیتال و نیز برنامه‌های تهیه شده برای افزایش سرمایه بانک به‌طور حتم این موضوع باعث ارائه خدمات بهتر و امکانات بیشتر به مشتریان گرامی و همکاران من در بانک خواهد شد.

او رمز موفقیت در امور برنامه‌ریزی شده بانک را هماهنگی و همکاری در کنار کار تیمی بیان کرد و افزود: در عرصه رقابت، زمین بازی شعب و ستاد بانک هستند و باید با همدلی، همراهی و اتحاد در بازار رقابت همان‌طور که تا الان پیروز بودیم، به موفقیت‌های بیشتری برسیم.

مدیرعامل بانک ایران زمین کارکنان این بانک را یک سرمایه برای پیشرفت آتی بانک اعلام کرد و گفت: روحیه و نوع نگرش بین همکاران بر پایه همکاری است که می‌تواند بانک را در برابر تمام فراز و نشیب‌ها حفظ کند و به نتایج قابل توجهی برساند.

پورسعید در پایان ایجاد تجربه‌های جدید برای مشتریان را از اولویت‌های مهم این بانک دانست و افزود: معنا و مفهوم بانکداری در نظام بانکی، تغییر کرده است؛ امروز براساس نیاز مشتری، علائق، اولویت‌ها و سبک زندگی وی مورد بررسی قرار می‌گیرد، سرویس به صورت اختصاصی طراحی و براساس آن خدمات مختص او ارائه می‌شود.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...