صدای رفتار از صدای گفتار بلندتر است

صدای رفتار از صدای گفتار بلندتر است

صدای رفتار از صدای گفتار بلندتر است؛ رفتار، کردار و توانمندی متصدیان بانکی در میزان موفقیت بانک تاثیر فراوانی دارد و وجود این کارکنان نقش مهمی در حیات سازمان ایفا می‌کند.

به گزارش ، درراستای ارائه خدمات باکیفیت و افزایش رضایتمندی مشتریان بانک ایران زمین، گردهمایی متصدیان شعب شیراز با حضور مدیر شعب استان برگزار شد.

در ابتدای این گردهمایی، مدیر منطقه شعب استان فارس، بانکداران را سربازان خط مقدم عرصه خدمت به مشتری دانست و گفت: رفتار، کردار و توانمندی متصدیان بانکی در میزان موفقیت بانک تاثیر فراوانی دارد و وجود این کارکنان نقش مهمی در حیات سازمان ایفا می‌کند.

محمود حسن‌شاهی بر یکسان بودن کلام و رفتار بانکداران تاکید کرد و افزود: صدای رفتار از صدای گفتار بلندتر است.

مدیر شعب استان فارس متصدیان را مدیران و روسای آینده دانست و خاطرنشان کرد: با شناسایی مهارت‌های خویش شایستگی خود را برای ارتقاء به پست‌های بالاتر نشان دهید.

حسن‌شاهی نقش ارائه خدمات بانکداری دیجیتال را مهم بیان کرد و گفت: جایگاه بانک ایران زمین در این زمینه بسیار قابل توجه است و با سرمایه‌گذاری‌های وسیعی که درجهت زیرساخت‌های آن انجام شده است، در آینده نزدیک بانک ایران زمین را به بانکی بی‌رقیب تبدیل خواهد ساخت.

بنابر اعلام روابط عمومی در ادامه سیدمهدی فاطمی، معاون شعب استان ضمن بررسی نمرات نظرسنجی کارکنان گفت: رفتار حرفه‌ای پرسنل به‌عنوان یکی از ارکان مهم حفظ اعتبار و حسن شهرت بانک است.

فاطمی افزود: احترام درکنار ارائه خدمات باکیفیت و آگاهی از قوانین و مقررات از مهمترین ارزش‌ها و اصول بانکداری هستند.

معاون شعب استان، بانکدار را سرمایه‌ای باارزش برای بانک دانست که به مشتری و زمان او اهمیت می‌دهد و درجهت ارائه اطلاعات صحیح و خدمات مورد نیاز ایشان همه تلاش خود را به کار می‌گیرد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...