پرداخت وام به دارندگان کارتخوان‌ گردشگری

پرداخت وام به دارندگان کارتخوان‌ گردشگری

پرداخت وام به دارندگان کارتخوان‌ گردشگری؛ صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط دارنده کارتخوان یا درگاه پرداخت بانک گردشگری می‌توانند از تسهیلات یک میلیارد تومانی این بانک بهره‌مند شوند.

به گزارش ، بانک گردشگری با هدف کمک به صاحبان کسب‌وکار کوچک و متوسط که نسبت به نصب پایانه‌های فروش (POS) یا دستگاه متصل به حساب بانک گردشگری اقدام کرده‌اند، بسته خدمات و مشوق‌ها ازجمله پرداخت تا یک میلیارد تومان تسهیلات درنظر گرفته است.

در این بسته با ارائه خدمات و مشوق‌های تسهیلاتی تلاش شده نیازهای این گروه از کسب‌وکارها تأمین شود. اجرای این طرح برای همه مشتریان قدیم و جدید بانک گردشگری که حائز شرایط هستند، از ابتدای اسفند 1400 تا پایان سال 1402 برقرار است.

کسب‌وکارهای کوچک و متوسط که دستگاه کارتخوان (POS) یا درگاه پرداخت بانک گردشگری را دارند، می‌توانند از تسهیلات ارزان قیمت برمبنای معدل موجودی حساب متصل به دستگاه کارتخوان/ درگاه پرداخت تا میزان یک میلیارد تومان بهره‌مند شوند.

نرخ سود این تسهیلات 10 درصد و بازپرداخت آن بسته به مدت زمان معدل موجودی بالغ‌بر 12 تا 24 ماه است.

بنابر اعلام روابط عمومی بانک گردشگری، همچنین دریافت دسته چک با شرایط تسهیل شده شامل ارائه خدمات افتتاح حساب جاری و تحویل دسته چک و صدور دسته چک مشروط به رعایت شرایط افتتاح حساب جاری از دیگر خدمات این طرح بانک گردشگری است.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب بانک گردشگری و وبسایت بانک به نشانی Tourismbank.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 23950 تماس بگیرند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...