نظام بانکداری در حال پوست‌اندازی است

نظام بانکداری در حال پوست‌اندازی است

نظام بانکداری در حال پوست‌اندازی است؛ نظام بانکداری کشور در حال جهش به سمت بانکداری دیجیتال است و بانک ایران زمین در این حوزه فعالیت زیادی داشته است.

به گزارش ، یازدهمین گردهمایی روسای شعب استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر استان برگزار شد.

در این گردهمایی محمود حسن‌شاهی، مدیر شعب استان ضمن بررسی وضعیت کلی استان و ارزیابی عملکرد شعب، گفت: شناخت و اطلاع کامل و صحیح از شرایط بازار و معرفی و ارائه باکیفیت خدمات، کلید موفقیت بانک است.

حسن‌شاهی در تشریح اهمیت همکاران شعب در ایجاد ارتباط موثر با مشتریان و نقش و جایگاه مشتری افزود: تعامل موثر با مشتریان و پیگیری و رصد نیازهای آنان، یکی از مهمترین عوامل تحقق برنامه‌های بانک در حوزه رضایت مشتری به شمار می‌آید.

مدیر استان در ادامه بر نظم و آراستگی شعب تاکید و خاطرنشان کرد: نظام بانکداری کشور در حال پوست‌اندازی و جهش به سمت بانکداری دیجیتال است و بانک ایران زمین نیز به‌عنوان یکی از پرچمداران در این حوزه فعالیت زیادی داشته است. معرفی دقیق محصولات و سرویس‌های بانکداری مدرن، گام موثری درجهت تقویت ارتباط بانک با مشتریان خواهد بود.

بنابر اعلام روابط عمومی در ادامه این جلسه سیدمهدی فاطمی، معاون شعب استان با اشاره به نقش و جایگاه سرمایه انسانی در پیشبرد برنامه‌ها و تحقق اهداف سازمانی، وجود کارکنان توانمند و متخصص در بانک ایران زمین را ارزشمندترین دارایی این بانک دانست.

فاطمی با تأکید بر ضرورت آموزش و به‌روزرسانی اطلاعات کارکنان گفت: بدون تردید چنین سرمایه ارزشمندی سزاوار احترام، امنیت شغلی، رفاه اجتماعی و خدمت در مجموعه‌ای پویا و شایسته‌سالار است.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...