بازدید مدیران از مرکز تماس امدادخودرو ایران
بازدید مدیران از مرکز تماس امدادخودرو ایران؛ مدیران خدمات پس از فروش ایرانخودرو از مرکز تماس هوشمند شرکت امدادخودرو ایران و ستاد فرماندهی طرح خدمات نوروزی مستقر در سایت دو شرکت ایساکو و بازدید کردند.
به گزارش صنعتصنف، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو و هیات همراه در دومین بازدید خود در سال ۱۴۰۲، بهمنظور نظارت بر حسن اجرای طرح امداد و خدمترسانی به هموطنان در تعطیلات نوروزی، همچون سنوات گذشته، طبق برنامهای مدون از نمایندگیهای مجاز و گروههای امدادی و ستاد اجرایی بازدید به عمل آوردند.
بابک سلاجقه و هیات همراه در پنجمین روز سال با حضور در مرکز تماس شرکت امدادخودرو ایران و ستاد فرماندهی طرح خدمات نوروزی، از نحوه پاسخگویی و مدیریت ارایه خدمات به مشتریان بازدید کردند.
در این بازدید، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو گفت: در طرح پیش رو، 306 نمایندگی به صورت کشیک آماده ارایه خدمات به مشتریان هستند و ناوگان امدادی مجهز با حضور 2500 اکیپشیفت امدادی شرکت امدادخودرو ایران شامل ترکیبی از امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار، امداد بانوان، امدادسوییچ، امداد گلس و 17 پایگاه ثابت امدادی ایرانخودرو در حال خدمترسانی به هموطنان هستند.
این طرح که از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ آغاز شده به مدت ۲۰ روز تا ۱۴ فروردین امسال ادامه خواهد یافت.
بنابر اعلام روابط عمومی شرکت ایساکو، ماشااله وردینی، معاون خدمات پس از فروش ایساکو نیز در جریان این بازدیدها گفت: برای اجرای این طرح به بهترین شکل ممکن، اقداماتی مانند تامین قطعات مورد نیاز و بهروزرسانی تجهیزات، در کنار ارایه آموزشهای تکمیلی به کارکنان برای حسن اجرای طرح انجام شده است تا مشتریان اطمینان داشته باشند، در تعطیلات نوروز و در تمام طول سال خدماتی باکیفیت و بهینه را در شبکه خدمات پس از فروش دریافت خواهند کرد.
گفتنی است، شماره سراسری 096440 امدادخودرو ایران، وبگاه www.096440.com و اپلیکیشن ایساکو ازجمله درگاههای مطمئن گروه صنعتی ایرانخودرو برای ارایه خدمات خودرویی به مشتریان در هر ساعت از شبانهروز است.
ثبت دیدگاه