خودروی شیرین‌عسل با استاندارد جهانی به بازار می‌آید

خودروی شیرین‌عسل با استاندارد جهانی به بازار می‌آید

خودروی شیرین‌عسل با استاندارد جهانی به بازار می‌آید؛ خودروی شیرین عسل باکیفیتی در حد استانداردهای جهانی و با قیمت مناسب در ایران تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش ، پس از اعلام رسمی صدور مجوز خودروسازی برای مجموعه «شیرین عسل»، مدیرعامل این مجموعه درباره کیفیت و قیمت خودروی «شیرین‌عسل» گفت: انشالله سعی می‌کنیم که خودرویی باکیفیت در حد استانداردهای جهانی، هم با قیمت مناسب و هم باکیفیت عالی تولید کنیم، همچون بقیه محصولات شیرین عسل که همیشه سعی کرده‌ایم محصولاتی باکیفیت با قیمت مناسب عرضه کنیم.

گروه صنایع غذایی شیرین عسل پس از ورود به عرصه تولید پنیر، شیر پاکتی و روغن حیوانی در سال ۱۳۹۵، اکنون قصد خودروساز شدن دارد.

صابر پرنیان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی به طور رسمی خودروساز شدن شیرین عسل را تأیید کرده است.

او در خبری که چندی پیش منتشر شد درباره این خودرو گفته است: «این خودرو، یک خودرو روز اروپایی بوده و مجوز آن هم برای بخش خصوصی گروه صنعتی «شیرین عسل» صادر شده است».

یونس ژائله، بنیانگذار مجموعه شیرین عسل درباره تولید این خودرو در کشور به خبرنگار ما گفت: اکنون مجوز تولید این خودرو صادر و کارهای اجرایی و عملیاتی آن شروع شده که چند وقتی زمان می‌برد تا به مرحله بهره‌برداری برسد.

رییس اتاق بازرگانی تبریز درباره کیفیت و قیمت خودروی شیرین عسل اظهار داشت: انشالله سعی می‌کنیم که خودرویی باکیفیت در حد استانداردهای جهانی، هم با قیمت مناسب و هم باکیفیت عالی تولید کنیم، همچون بقیه محصولات شیرین عسل که همیشه سعی کرده‌ایم محصولاتی باکیفیت و با قیمت مناسب عرضه کنیم.

ژائله با اشاره به مشکلات تولید خودرو در کشور خاطرنشان کرد: این مشکلات به علت عوامل گوناگونی ازجمله تحریم‌ها بوده است و نمی‌توان فرد یا کارخانه خاصی را مقصر دانست که امیدواریم بتوانیم با این ‌کار کمی از این مشکلات را در کشور بهبود بخشیم.

بنابر اعلام تولیدوبازار، بنیانگذار مجموعه شیرین عسل درباره رونمایی ازخودروی شیرین عسل گفت: انشاالله بعد از عملیاتی شدن، از رسانه‌ها برای رونمایی از این محصول دعوت به عمل خواهیم آورد.

مجموعه شیرین عسل از سال ۱۳۷۱ در شهر تبریز به تولید بیسکوییت، شکلات، کیک و ... مشغول است. اما در طول ۲۴ ساعت قبل خبر خودروساز شدن این گروه صنایع غذایی در محافل خودرویی داغ شده است.

طبق اخباری در این‌باره شیرین عسل قرار است، پس از خودروساز شدن در ۱۸ ماه ابتدایی، محصول خود را به‌صورت قطعات منفصله (Completely Knocked Down) یا CKD تولید کند. اما پس از آن، خودرو شیرین عسل تولید داخل خواهد شد.

براساس گفته صابر پرنیان، این برند صنایع غذایی ۱۵ هزار میلیارد تومان برای خودروساز شدن سرمایه‌گذاری کرد. در شرکت خودروسازی این برند قرار است انواع خودروهای سواری بنزینی، گازسوز، دیزلی و انواع کامیون‌های کشنده تولید شود.

در حال حاضر بیش از ۴۰۰ واحد قطعه‌سازی خودرو در آذربایجان شرقی فعالیت می‌کنند.

صابر پرنیان باور دارد که با خودروساز شدن شیرین عسل، سالانه ۲۱۰ هزار دستگاه خودرو توسط این برند تولید خواهد شد.

گفتنی است سال‌ها پیش برند Barilla (برند صنایع غذایی ایتالیایی) خودرویی برای رقابت با فیات می‌ساخت. همچنین شاهد رونمایی خودرو جدید هولدینگ Mondelez (مالک برندهای Oreo ،Toblerone ،Milka و ...) در بازار آمریکا شمالی بودیم.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...