کارگران نمونه چادرملو تقدیر شدند

کارگران نمونه چادرملو تقدیر شدند

کارگران نمونه چادرملو تقدیر شدند؛ به‌مناسبت روز جهانی کارگر و در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از کارگران نمونه مجتمع صنعتی چادرملو تقدیر شد.

به گزارش، در این مراسم که با حضور جمعی از کارگران نمونه و خانواده آنها در مجتمع صنعتی چادرملو برگزار شد امیرعلی طاهرزاده، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو این روز را به کارگران کوشا و متعهد و خانواده‌های آنها تبریک گفت.

طاهرزاده افزود: باید بپذیریم که نیروی انسانی کارآمد مهمترین سرمایه هر شرکت و مجموعه تولیدی است و کارگران که از شریف‌ترین طبقه اجتماعی هستند در صف مقدم این جبهه قرار دارند.

وی اضافه کرد: در سالی که پشت سر گذاشتیم این شرکت به همت همه کارکنان به‌ویژه کارگران سختکوش عملکرد خوبی به ثبت رساند و در نخستین ماه امسال نیز در کارخانه‌های احیا و فولاد، رکوردهای جدیدی کسب شد که موفقیتی ارزشمند در سالی است که از سوی مقام معظم رهبری سال رشد و افزایش تولید نامگذاری شده است.

مدیرعامل چادرملو با اشاره به نقش بنگاه‌های تولیدی در شکوفایی اقتصادی کشور یادآور شد: این شما هستید که با دست‌های توانمند خود چرخ‌های اقتصاد را به گردش درمی‌آورید و موجب توسعه و پیشرفت کشور می‌شوید.

طاهرزاده در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه پرسنل شرکت چادرملو که با وجدان کار، احساس مسئولیت و ابتکار و خلاقیت ثوابی را ایجاد می‌کنند، برای همگان و خانواده آنها که همواره در کنار نان‌آوران خانواده، حامیشان هستند آرزوی سلامتی، موفقت و بهروزی کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی چادرملو در پایان این مراسم از کارگران نمونه و همسران آنها با اهدای لوح تقدیر و شاخه‌های گل تجلیل شد.

گفتنی است پیش از این نیز مدیرعامل چادرملو در پیامی به مناسبت روز کارگر، روز جهانی کارگر را تبریک گفت.

در بخشی از پیام امیرعلی طاهرزاده، آمده است: «روز کارگر فرصتی است مغتنم برای ارج نهادن به خدمات صادقانه این گروه زحمتکش و بی‌ادعای جامعه».

«به این امید که خداوند منان توفیق خدمتگذاری و توان خیزش درراستای شکوفایی اقتصادی کشور عزیزمان ایران به ما عنایت فرماید تا بتوانیم گام‌های مؤثری در این جهت برداریم».


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...