حمایت تمام‌قد سرمایه‌گذاری امید از چادرملو

حمایت تمام‌قد سرمایه‌گذاری امید از چادرملو

حمایت تمام‌قد سرمایه‌گذاری امید از چادرملو؛ با تمام ظرفیت خود در کنار شرکت خوشنام و بزرگ معدنی و صنعتی چادرملو هستیم و از فعالیت‌ها و اقدامات آن حمایت کامل می‌کنیم.

به گزارش ، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری امید به مدت 2 روز از مجتمع‌های معدنی و صنعتی چادرملو بازدید کرد و با فعالیت‌های گسترده این شرکت و طرح‌های در دست اقدام آن آشنا شد.

علی صالح‌آبادی پس از این بازدید در جمع مدیران چادرملو گفت: تلاش‌های صادقانه مجموعه مدیران و کارکنان این شرکت، ارزنده و ستودنی است به‌ویژه اینکه در شرایط فعلی اقتصادی با رکوردهای پی‌درپی کوشش کرده‌اید بهره‌وری را افزایش دهید.

صالح‌آبادی افزود: با تمام ظرفیت خود در کنار شرکت خوشنام و بزرگ معدنی و صنعتی چادرملو هستیم و از فعالیت‌ها و اقدامات آن حمایت کامل می‌کنیم و در عین حال لازم است از ظرفیت بانک‌ها و گرفتن تسهیلات نیز بهره‌گیری کنید.

صالح‌آبادی با مهم دانستن سرعت‌بخشی به اجرا و اتمام طرح‌های توسعه  به‌خصوص در زنجیره تولید و دستیابی به منابع جدید سنگ آهن تصریح کرد: سرمایه‌گذاری امید به‌عنوان عمده‌ترین سهامدار این شرکت و به‌طور قطع دیگر سهامداران تلاش خود را برای تامین سرمایه لازم به‌منظور پیشبرد طرح‌های در دست اقدام مصروف خواهند داشت و در کنار چادرملو هستیم.

در ادامه این بازدید مدیرعامل چادرملو در نشست مشترک با بیان اهداف و استراتژی شرکت، اساس فعالیت‌های چادرملو را بر پایه دو اصل، تولید پایدار مبتنی برحفظ زنجیره ارزش و پیاده‌سازی فناوری‌های هوشمند در طرح‌های توسعه صنایع پایین‌دستی، از معدن تا فرآورده‌های فولادی عنوان کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی چادرملو امیرعلی طاهرزاده گفت: در سال گذشته با وجود همه محدودیت‌ها در تامین برق و گاز سعی کردیم با اعمال تمهیدات موثر، سیر رو به رشد خود را تداوم بخشیم و علاوه‌بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی میزان تولید خود را در تمام زنجیره افزایش دهیم و رکوردهای جدیدی کسب کنیم که در طول فعالیت این واحدها به‌خصوص در شمش و فولاد و آهن اسفنجی بی‌سابقه بوده است.

وی با تقدیر از حمایت‌های مستمر سهامداران از طرح‌ها و برنامه‌های چادرملو اظهار امیدواری کرد: با تداوم این پشتیبانی‌ها شاهد برداشتن گام‌های وسیعتری در تحقق اهداف عالیه شرکت باشیم.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...