چادرملو برترین عرضه‌کننده زنجیره فولاد شد

چادرملو برترین عرضه‌کننده زنجیره فولاد شد

چادرملو برترین عرضه‌کننده زنجیره فولاد شد؛ چادرملو به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌ها به‌دلیل عرضه بیش از ۸ میلیون تن انواع محصولات زنجیره فولاد در بازار طی سال گذشته شناخته شد.

به گزارش ، در دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالا که روز سه‌شنبه دوم خردادماه 1402 با حضور وزیر اقتصاد، سرپرست وزارت صمت و رئیس سازمان بورس برگزار شد، لوح تقدیر این همایش به امیرعلی طاهرزاده، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌ها به جهت عرضه بیش از ۸ میلیون تن انواع محصولات زنجیره فولاد در این بازار طی سال گذشته اهدا شد.

بنابر اعلام روابط عمومی چادرملو براساس این گزارش، ارزش معاملات انجام شده در سال گذشته بالغ‌بر ۲۵۰ هزار میلیارد ریال بود که منجر به کسب سهم ۲۱ درصدی از کل معاملات حوزه معدن و صنعت کشور در بورس کالا شد.

سیدمهدی نیازی، سرپرست وزارت صمت در این همایش گفت: سهم قابل ملاحظه‌ای از اقتصادی ایران و بنگاه‌های بزرگ و اثرگذار کشور در همایش برترین‌های بورس کالا حضور دارند و امیدوارم بتوانیم با توان و ظرفیت‌های این بنگاه‌ها در جهت اجرا و پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای کشور و تولید، گام‌های بزرگی برداریم.

سیدجواد جهرمی، مدیر عامل بورس کالای ایران نیز اظهار داشت: همه تجربیات گذشته و به خصوص رویدادهای تلخ سال ۹۷ به بعد به وضوح نشان می‌دهد قیمتگذاری دستوری، هیچ کمکی به اقتصاد و تولید نخواهد کرد و آب در هاون کوبیدن است؛ در این حوزه ضروری است برای تحقق شعار سال از قیمتگذاری دستوری فاصله بگیریم.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...