اشتغال‌زایی خانگی چادرملو برای 987 نفر

اشتغال‌زایی خانگی چادرملو برای 987 نفر

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در راستای مسئولیت اجتماعی خود برای 987 نفر در قالب طرح اشتغال خرد و خانگی، ایجاد اشتغال کرد.

به گزارش به نقل از روابط عمومی، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از اشتغالزایی برای  987  نفر در قالب طرح اشتغال خرد و خانگی توسط چادرملو خبر داد و گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی و باتوجه به شرایط اقتصادی کشور یکی از اقدامات موفق و تأثیرگذار در چادرملو در حوزه مسئولیت اجتماعی، مشارکت در پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی و ایجاد مشاغل خانگی با هدف توانمندسازی خانواده های مستعد در جهت تقویت توان اقتصادی آنهاست.

ناصر تقی‌زاده افزود: چادرملو با اراده‌ای جدی  با آسیب‌شناسی تجارب گذشته، مدلی طراحی کرد که پس از بررسی و شناسایی خانواده های واجد شرایط و ارزیابی ظرفیت های موجود خانوارها، با مشارکت بانک قرض‌الحسنه رسالت اقدام به پرداخت وام‌های خوداشتغالی به خانواده های واجد شرایط در شهرستان‌های اردکان، بهاباد و ابرکوه کرد.

تقی‌زاده اظهار داشت: در ۸  ماه فعالیت این ستاد، 638 هسته کارگاهی تشکیل شد و به اشتغالزایی برای 987 نفر در بخش مشاغل خرد و خانگی رسیدیم.

وی اضافه کرد: برای این میزان اشتغال، 360 میلیارد ریال تسهیلات تخصیص یافت که تاکنون بیش از 265 میلیارد ریال آن ازسوی بانک به متقاضیان پرداخت شده است. به عبارتی برای راه اندازی هر کارگاه خانگی بالغ بر 560 میلیون ریال وام پرداخت شده است.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...