پایان ضرب‌الاجل کاهش قیمت لوازم خانگی

پایان ضرب‌الاجل کاهش قیمت لوازم خانگی

شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی، قیمت‌ها را به نرخ‌های قبلی‌شان برگرداندند، جز یک شرکت لوازم خانگی که همچنان بر قیمت‌های جدید خود پافشاری می‌کند.

به گزارش صنعت‌صنف به نقل از ایسنا، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی تهران در این‌باره گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده با وزارت صمت، فرصت کاهش قیمت لوازم خانگی به پایان رسید که در صورت عدم کاهش با شرکت‌ها برخورد خواهد شد.

اکبر پازوکی با اشاره به افزایش ۸ تا ۱۲ درصدی قیمت لوازم خانگی از سوی برخی شرکت‌ها در ماه‌های گذشته، تصریح کرد: شرکت‌ها پس از اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، قیمت‌ها را به نرخ‌های قبلی‌شان برگرداندند، جز یک شرکت لوازم خانگی که همچنان بر قیمت‌های جدید خود پافشاری می‌کند.

به گفته وی براساس هماهنگی‌های انجام شده با وزارت صمت، ۲۳ بهمن آخرین فرصت کاهش قیمت شرکت‌های لوازم خانگی بوده و اگر قیمت‌ها را کاهش ندهند با این شرکت‌ها برخورد خواهد شد.

گفتنی است بیشترین افزایش قیمت مربوط به یخچال و فریزر و کولر آبی بود و قیمت ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی تغییری نکرده بود.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی تهران درباره آتش‌سوزی در بازار بزرگ تهران نیز گفت: حدود ۳۰ واحد لوازم خانگی کوچک مثل ماکروفر، جاروبرقی، آبمیوه‌گیری، خردکن و چرخ گوشت در این آتنش‌سوزی سوخته‌اند، اما هنوز میزان خسارات مشخص نیست.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...