گردهمایی مدیران روابط عمومی حوزه معدن در چادرملو

گردهمایی مدیران روابط عمومی حوزه معدن در چادرملو

گردهمایی مدیران روابط عمومی حوزه معدن در چادرملو؛ چالش‌های روابط عمومی بخش معدن و صنایع معدنی در دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی این حوزه به میزبانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو بررسی شد.

به گزارش ، در دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی بخش معدن و صنایع معدنی ایران که صبح امروز چهارشنبه سوم خردادماه 1402 به میزبانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو همزمان با هفته روابط‌عمومی و هفته معدن، در یزد برگزار شد، چالش‌های روابط عمومی این واحدها بررسی و راهکارهای تنویر افکار عمومی در ارائه عملکردهای امیدبخش به جامعه مورد هم‌اندیشی قرار گرفت.

در آغاز این گردهمایی، محمود دهقان از استادان حوزه ارتباطات و روابط عمومی در سخنانی به راهکارهای موثر در معرفی و شناساندن توانمندی‌های بخش معدن توسط روابط عمومی‌ها اشاره کرد و گفت: معدن به‌رغم توسعه، اشتغال و ارزآوری که در کشور ایجاد کرده، موفقیت قابل توجهی برای شناساندن نقاط قوت خود نداشته است.

این نویسنده و مدرس حوزه ارتباطات و روابط عمومی، افزود: حضور متنوع در رسانه‌ها، به ویژه رسانه‌های غیررسمی، اثربخشی بالایی برای انتقال پیام دارد.

دهقان، روابط عمومی‌ها را پیشانی سازمان و شرکت‌ها دانست که باید از مدیریتی توانمند و خلاق بهره ببرد.

وی اضافه کرد: اطلاع‌رسانی اثربخش، باید برای مخاطب خاص با زبانی قابل فهم طراحی و اجرا شود.

این مدرس حوزه ارتباطات و روابط عمومی پاسخگو بودن روابط عمومی‌ها را ازجمله ویژگی‌های مثبت این حوزه دانست و افزود: فعالیت هدفمند در حوزه مسوولیت اجتماعی یکی از راه‌های موثر در شناساندن جایگاه شرکت‌ها است.

در ادامه مدیر روابط‌ عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) نیز با بیان اینکه طی سال ۱۴۰۱ شاهد پیشرفت‌های چشمگیر در صنعت بودیم که پوشش رسانه‌ای منصفانه و گسترده‌تری را برای اطلاع‌رسانی به اقشار مختلف مردم می‌طلبید، بر لزوم همدلی و پشتیبانی روابط ‌عمومی صنایع معدنی از یکدیگر در عرصه رسانه تأکید کرد.

حمید علی‌آبادیان گفت: با امضای موافقت‌نامه بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت آموزش‌ و ‌پرورش، فضای قابل توجّهی در نظر گرفته می‌شود تا نمایشگاه دائمی معرفی معادن برپا شود تا شناخت و آگاهی آحاد جامعه به‌ویژه دانش‌آموزان نسبت به عرصه معدن گسترش پیدا کند.

وی، برگزاری جشنواره فیلم و مستند معدن و تولید فیلم‌ داستانی را ازجمله برنامه‌های در دستور کار روابط‌ عمومی ایمیدرو برشمرد و لضلفه کرد که جشنواره عکس معدن نیز طی بهمن‌ماه 1402 برگزار خواهد شد که در همین راستا باید به همت واحدهای روابط‌ عمومی صنایع معدنی، سفرهای مطبوعاتی ویژه عکاسان و بازدید آنان از ظرفیت‌های معدنی انجام گیرد.

بنابر اعلام روابط عمومی چادرملو، دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی معدن و صنایع معدنی به مدت سه روز به میزبانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در یزد برگزار می‌شود.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...