هفته‌های هیجان‌انگیز در فراز آغاز شد

هفته‌های هیجان‌انگیز در فراز آغاز شد

هفته‌های هیجان‌انگیز در فراز آغاز شد؛ با شرکت در مسابقه «در فراز» و انجام هر تراکنش در همراه بانک فراز ایران زمین، یک شانس قرعه‌کشی دریافت کنید.

به گزارش ، مشتریان بانک ایران زمین از امروز 24 تیرماه تا پایان هفته 30 تیرماه می‌توانند با شرکت در مسابقه «درفراز»، برنده یکی از جوایز این بانک باشند.

در هفته اول، هر کارت به کارت بالای ۱۰۰ هزار تومان مساوی با یک شانس قرعه‌کشی است.

علاوه‌بر این دیگر جوایز هفته اول از ۲۴ تا ۳۰ تیر شامل ۵ کارت هدیه ۹۹۹ هزار تومانی، ۵ کارت هدیه ۵۵۵ هزار تومانی و ۱۰ کارت هدیه ۲۲۲ هزار تومانی است.

با دوستان خود، صفحه بانک ایران زمین را در اینستاگرام و تردز را فالو کنید چون اطلاع‌رسانی مسابقه از طریق این صفحات انجام می‌شود.

نصب همراه بانک فراز در طول هفته‌های برگزاری مسابقه مساوی‌ با ۴ شانس قرعه‌کشی است.

بنابر اعلام روابط عمومی، برای اطلاع از تعداد شانس‌های خود در این مسابقه، ابتدا وارد همراه بانک فراز ایران زمین شده و سپس وارد باشگاه مشتریان شوید و در بخش جشنواره، میزان شانس خود را بعد از تراکنش‌ها ببینید.

گفتنی است آدرس صفحه اینستاگرام بانک ایران زمین، https://instagram.com/izbank.ir آدرس صفحه تردز بانک ایران زمین، https://threads.net/izbank.ir و برای نصب همراه بانک فراز نیز می‌تواند از این لینک https://getapp.izbank.ir وارد شوید.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...