صندلی خصوصی‌سازی به رحمتی رسید

صندلی خصوصی‌سازی به رحمتی رسید

صندلی خصوصی‌سازی به رحمتی رسید؛ پس از برکناری حسین قربان‌زاده از ریاست سازمان خصوصی‌سازی، مالک رحمتی بر صندلی خصوصی‌ساز کشور تکیه زد.

به گزارش صنعت‌صنف، وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور حکمی، مالک رحمتی را به‌عنوان رییس سازمان خصوصی‌سازی منصوب و قربان‌زاده را پس از 22 ماه از این سمت برکنار کرد.

سیداحسان خاندوزی در حکم انتصاب مالک رحمتی، انجام ماموریت‌هایی از جمله «انجام امور دبیرخانه هیات مولدسازی و تحقق اهداف بودجه‌ای با شفافیت کامل فرآیندها، تلاش و پیگیری به جهت دستیابی به اهداف کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، استفاده از شیوه‌های نوین و روش‌های متنوع در قیمتگذاری و واگذاری، آسیب‌شناسی و اصلاح روش‌های واگذاری سهام شرکت‌ها و تصدی‌های قابل واگذاری دولتی، تدوین و اجرای راهکارهای تسهیل دستیابی به توسعه مشارکت‌های عمومی و تقویت نظام کنترل اهداف پس از واگذاری در ترتیبات حقوقی و قرارداد واگذاری‌ها» را به او سپرده است.

گفتنی است مالک رحمتی، فارغ‌التحصیل دوره دکتری و دارای سوابقی ازجمله قائم مقام آستان قدس، مدیرعامل سازمان اقتصادی رضوی، عضو هیات امنا و ریاست بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس، قائم مقام مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و برخی مسئولیت‌ها در وزارت کشور بوده است.

پس از این انتصاب، حسین قربان‌زاده با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «شنبه (31 تیر ماه)، پایان حدود 22 ماه مسئولیت بنده در سازمان خصوصی‌سازی است. تشکر می‌کنم از اعتماد وزیر و از همه همکارانم که بی‌دریغ تلاش کردند.

دیگران باید در مورد عملکرد 22ماهه‌ام قضاوت کنند. من سعی کردم جز حقیقت نگویم، به کار کارشناسی احترام بگذارم و بی‌وقفه تلاش کنم، از همه همکاران و مردم عزیز حلالیت می‌طلبم».
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...