چادرملو مایه افتخار صنایع ایران است

چادرملو مایه افتخار صنایع ایران است

چادرملو مایه افتخار صنایع ایران است؛ معاون منابع انسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بازدید از غرفه چادرملو، این شرکت را مایه افتخار صنایع ایران دانست.

به گزارش ، در طول 4 روز برگزاری نمایشگاه متافو در تهران، غرفه چادرملو میزبان بازدیدکنندگان فعال در حوزه صنایع معدنی و فولاد و مقامات و مسئولان بود.

سفیر عربستان در ایران، مدیران‌عامل شرکت‌های فولادی، سردار مصطفی محمد نجار رئیس قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع و امیر صادقی معاون منابع انسانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ازجمله بازدیدکنندگان از این غرفه بودند.

امیر صادقی، معاون وزیر دفاع در این بازدید گفت: چادرملو نامی شناخته‌شده و از موفق‌ترین و منظم‌ترین شرکت‌های معدنی و فولادی کشور و مایه افتخار صنایع ایران است.

همچنین پیش از این هم مدیرعامل چادرملو روز شنبه ۴ آذر با حضور در بیستمین نمایشگاه متافو از غرفه‌های شرکت‌های عضو گروه چادرملو در این نمایشگاه بازدید کرد.

امیرعلی طاهرزاده در این بازدید گفت: این شرکت در حال حاضر حدود 35 طرح با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر 5 میلیارد یورو در دستور کار دارد که نقش قابل توجهی در تکمیل زنجیره فولاد به ویژه در صنایع پایین‌دستی و اشتغالزایی خواهد داشت.

گفتنی است بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (ایران متافو) از روز جمعه 3 آذرماه با حضور صنعتگران حوزه فولاد و متالورژی و با میزبانی صنایعی همچون فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیرآهنی، ریخته‌گری، ماشین‌کاری، نسوزها و ... در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی آغاز به کار کرد و به مدت 4 روز ادامه داشت.

متافوی بیستم با مشارکت ۶۳۹ شرکت داخلی و خارجی از ٢٢ کشور شامل آلمان، چین، ایتالیا، ژاپن، ترکیه، اسپانیا، انگلیس، فرانسه، هنگ‌کنگ، سوئیس، هند، روسیه، تایوان، کره جنوبی، جمهوری چک، امارات، اسلوونی، آفریقای جنوبی، مالزی، اتریش، آمریکا و سوئد برگزار شد.

این نمایشگاه با هدف بهره‌مندی حداکثری از توان و ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، با محوریت فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیرآهنی، مس، آلومینیوم، روی، ریخته‌گری، قالب‌سازی، ماشین‌کاری، آهنگری، نسوزها، گروه‌های صنعتی و عملیات حرارتی با حضور فعالان این حوزه از ایران، برپا شد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...