اعلام قیمت زولبیا و بامیه رمضان امسال

اعلام قیمت زولبیا و بامیه رمضان امسال

اعلام قیمت زولبیا و بامیه رمضان امسال؛ قیمت مصوب زولبیا و بامیه برای فروش در روزهای ماه مبارک رمضان امسال در انواع درجه یک و درجه دو از سوی اتحادیه اعلام شد.

به گزارش ، رئیس اتحادیه صنف قنادی، شیرینی‌فروشی و کافه قنادی تهران قیمت مصوب زولبیا و بامیه برای فروش در روزهای ماه مبارک رمضان امسال را در انواع درجه یک و درجه دو اعلام کرد.

علی بهره‌مند گفت: امسال قیمت مصوب هر کیلوگرم زولبیا و بامیه برای واحدهای درجه یک برای فروش در ماه رمضان ۱۷۰ هزار تومان و برای واحدهای درجه دو ۱۴۰ هزار تومان است.

بهره‌مند افزود: این قیمت به اعضای اتحادیه اعلام شده است. بر این اساس، قیمت مصوب هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه‌ یک در تهران ۱۷۰ هزار تومان و درجه‌ دو ۱۴۰ هزار تومان است.

وی ادامه داد: امسال مانند هر سال ما بر بازار شیرینی و قنادی نظارت داریم و اگر کسی نسبت به قیمت و کیفیت یک واحد صنفی شاکی باشد می‌تواند شکایت خود را با اتحادیه در میان بگذارد.

رئیس اتحادیه صنف قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران تصریح کرد: اتحادیه حتما به نظرات و شکایات مصرف‌کنندگان رسیدگی می‌کند. در این میان اگر گرانفروشی یک واحد صنفی محرز شود به تعزیرات ارجاع می‌شود.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...