گردهمایی روسای شعب استان‌های جنوبی ایران زمین

گردهمایی روسای شعب استان‌های جنوبی ایران زمین

گردهمایی روسای شعب استان‌های جنوبی ایران زمین؛ گردهمایی روسای شعب استان‌های فارس، هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد بانک ایران زمین با حضور مدیر و معاونان منطقه برگزار شد.

به گزارش ، مدیر استان در این گردهمایی رمز موفقیت و رسیدن به شرایط مطلوب را بررسی نقاط قوت و ضعف شعبه بیان کرد و گفت: روسای شعب زمانی می‌توانند جایگاه خود را در بین دیگر شعب حفظ کنند که بتوانند با استفاده از پتانسیل‌ها و ابزارهایی که در اختیار دارند، بهترین برنامه‌ریزی و استراتژی را تنظیم کرده و به اهدافی که تعیین کرده‌اند، دست پیدا کنند.

محمود حسن‌شاهی ضمن قدردانی از تلاش همکاران شعب، افزود: ایجاد رقابت سالم و هدفمند میان همکاران شعب، علاوه‌بر افزایش انگیزه و نشاط میان کارکنان، می‌تواند نقطه عطفی برای پیشرفت فردی و درنهایت رشد بانک شود.

در ادامه این گردهمایی، مهدی جوانمردی معاون اجرایی استان نقش بازاریابی صحیح در جذب منابع و خدمات کارمزدی را الزامی بیان کرد و گفت: بازاریابی صحیح جز با برنامه‌ریزی و پیگیری مستمر میسر نخواهد شد و همکاران شعب باید به صورت پیوسته جهت معرفی سرویس‌های بانک به شرکت‌ها و فروشگاه‌های اطراف شعبه خود مراجعه کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی، خسرو جمشیدی معاون مالی و اداری استان نیز در این مراسم بر نقش موثر روسای شعب در ایجاد انگیزه کارکنان و پیشبرد اهداف تاکید کرد.

وی گفت: مسئولان شعب باید با اقتدار از ایجاد هرگونه نگرش منفی همکاران که مانعی برای کسب موفقیت است، جلوگیری کنند و همچون گذشته با همراهی و مشارکت مسیر تعالی بانک را ادامه دهند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...