برگزاری ششمین جشنواره کارآفرینی امین‌الضرب

برگزاری ششمین جشنواره کارآفرینی امین‌الضرب

ششمین دوره اهدای نشان و تندیس کارآفرینی امین‌الضرب، ویژه 138 سالگی اتاق بازرگانی تهران، امروز در تالار وحدت تهران برگزار و در آن از تعدادی از کارآفرینان، پیشکسوتان و فعالان اقتصادی با اهدای لوح، نشان و تندیس امین‌الضرب تقدیر می‌شود.

به گزارش صنعت‌صنف، اتاق بازرگانی تهران برای ششمین سال پیاپی، جشنواره کارآفرینی امین‌الضرب را برای معرفی و تقدیر از پیشکسوتان و کارآفرینان برتر بخش خصوصی کشور برگزار می‌کند.

این مراسم که به مناسبت 138 سالگی پارلمان بخش خصوصی پایتخت در تالار وحدت تهران برپا می‌شود، با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و با ظرفیت محدود مهمانان حضوری برگزار خواهد شد اما تمام مراسم به صورت زنده و مستقیم از طریق کانال آپارات و صفحه اینستاگرام اتاق تهران برای علاقمندان پخش می‌شود.

در این مراسم که اعضای هیات نمایندگان اتاق تهران و نمایندگان تشکل‌های بخش خصوصی حضور دارند، بنا بر ارزیابی و انتخاب هیات داوران از بین چهره‌های شناخته‌شده بخش خصوصی که از سوی اتاق‌ها و تشکل‌ها معرفی شده‌اند از 8 چهره برتر بخش خصوصی در حوزه‌های کارآفرینی، صنعتی و فرهنگی تجلیل می‌شود.

در این مراسم به 2 تن از فعالان اقتصادی به عنوان کارآفرین برتر لوح، نشان و تندیس امین‌الضرب اعطا می‌شود و 5 چهره دیگر نیز به عنوان پیشکسوتان صنعت و کارآفرینی لوح و نشان امین‌الضرب دریافت خواهند کرد. همچنین در این مراسم از یک چهره فرهنگی نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

ششمین دوره مراسم امین‌الضرب از ساعت 9 صبح روز دوشنبه دوم اسفندماه 1400 در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود و به صورت زنده و مستقیم از کانال آپارات و حساب اینستاگرام اتاق تهران پخش می‌شود.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...