برگزاری نمایشگاه مطبوعات تاریخی در آیینه پست

برگزاری نمایشگاه مطبوعات تاریخی در آیینه پست

رئیس موزه ارتباطات از برگزاری نمایشگاه «مطبوعات تاریخی در آیینه پست» همزمان با سی‌ویکمین سالروز افتتاح موزه ارتباطات و با مشارکت موزه مطبوعات تبریز خبر داد.

به گزارش صنعت‌صنف، حسن عمیدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات تاریخی دوران قاجار با موضوع «مطبوعات تاریخی در آیینه پست»، هدف از برگزاری این نمایشگاه را احیای فرهنگ پست، زنده کردن خاطرات نوستالژی‌های پستی و معرفی تاریخ و فرهنگ کشور برشمرد.

عمیدی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز در مهرماه پارسال همزمان با روز جهانی پست نمایشگاهی مشابه با عنوان پست در آیینه مطبوعات مربوط به بریده جراید روزنامه اطلاعات از ۵۰ سال قبل برای نخستین بار در موزه ارتباطات کشور برگزار شد.

وی با بیان اینکه آثاری که در این نمایشگاه در معرض دید قرار خواهد گرفت، ۱۰۰ قطعه و مربوط به جراید ۱۴۰ سال پیش و مربوط به دوره قاجار است، افزود: علاقمندان می‌توانند از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ بهمن از ساعت ۹ تا ۱۷ از این نمایشگاه بازدید کنند. آیین افتتاحیه این نمایشگاه به‌صورت مجازی از طریق صفحات رسمی شرکت ملی پست و موزه ارتباطات در شبکه اجتماعی اینستاگرام به صورت زنده پخش خواهد شد.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...