برگزاری جشنواره امین‌الضرب در دوم اسفند

برگزاری جشنواره امین‌الضرب در دوم اسفند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران از برگزاری ششمین دوره جشنواره امین‌الضرب در دوم اسفندماه 1400 خبر داد.

به گزارش صنعت‌صنف، مسعود خوانساری با بیان این مطلب در نشست سی‌ویکم هیأت نمایندگان اتاق تهران اظهار داشت: خوشبختانه جشنواره کارآفرینی امین‌الضرب برای ششمین سال متوالی در دوم اسفند امسال برگزار خواهد شد.

خوانساری افزود: در این جشنواره تعدادی از کارآفرینان برتر و پیشکسوت کشورمان مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و  این اقدام اتاق در جهت تشویق و بزرگداشت کارآفرینانی است که حق زیادی برگردن کشور دارند

گفتنی است پارسال و همزمان با 137 سالگی تاسیس اتاق بازرگانی تهران، پنجمین دوره مراسم اهدای نشان و تندیس کارآفرینی امین‌الضرب برگزار و از هفت چهره فعال در حوزه اقتصاد و بخش خصوصی کشور تقدیر خواهد شد.

در این مراسم پنج کارآفرین و فعال اقتصادی پیشکسوت، یک مدیر اقتصادی و یک پژوهشگر تاریخ اقتصاد و کارآفرینی مورد تقدیر قرار گرفتند.

مراسم امین‌الضرب برای نخستین‌بار در سال 1395 و به ابتکار اتاق بازرگانی تهران، با هدف تجلیل از کارآفرینان برتر بخش‌ خصوصی و تقدیر از نام و جایگاه آنان در عرصه اقتصاد کشور، برگزار شد و علاوه بر این، به محلی برای گفت‌و‌گوی بخش‌خصوصی با دولت و شناخت توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کارآفرینان و صاحبان بنگاه‌ها تبدیل شده‌است.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...