پویش ب تو ای دوست سلام اجرایی شد

پویش ب تو ای دوست سلام اجرایی شد

کمپین «ب تو ای دوست» که پیش از این توسط اتاق تهران در مراسم امین‌الضرب معرفی شد، با آماده‌سازی پلتفرم وارد مرحله عملیاتی شد.
به گزارش صنعت‌صنف، تمامی فعالان اقتصادی، بنگاه‌های بخش خصوصی و اعضای اتاق تهران می‌توانند در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و همچنین حفاظت از محیط زیست برای تبریک نوروز از پلتفرم «ب تو ای دوست سلام» کارت دیجیتالی دریافت کنند.
در این کمپین قرار است فعالان اقتصادی و مدیران بنگاه‌های بخش‌خصوصی با جایگزینی کارت‌های دیجیتال شادباش نوروزی به جای کارت‌های کاغذی، علاوه‌بر اعلام پیام کاهش استفاده از کاغذ و قطع درختان و تاکید بر اینکه حفظ محیط‌زیست برای فعالان اقتصادی جزو اولویت‌هاست، از گروه‌های کم‌توان حمایت کنند.
در همین رابطه در نشست سی‌ودوم هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، محمدحسین رضایی، رئیس هیات مدیره بنیاد نیکوکاری بازرگانان، با معرفی کمپی «ب تو ای دوست» خواستار حمایت فعالان بخش خصوصی از این حرکت شد.
رضایی توضیح داد که کارت‌های شادباش نوروز 1401 که منقوش به نقاشی‌های افراد دارای معلولیت است، در پلتفرم طراحی شده برای این کمپین، در اختیار فعالان اقتصادی قرار می‌گیرد که به صورت دیجیتال به دوستان و آشنایان، مشتریان و شرکای تجاری و به‌طور کل مخاطبان خود و میلیون‌ها ایرانی در داخل و خارج از کشور ارسال کنند. در عین حال همه کمک‌های جمع‌آوری شده در این کمپین، در قالب کارت‌های رفاه در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار می‌گیرد.
فعالان اقتصادی و اعضای اتاق تهران می‌توانند با ورود به پلتفرم «ب تو ای دوست» کارت‌های تبریک دیجیتالی مدنظر خود را سفارش دهند.
همچنین غلامرضا ملکی، مدیر امور تشکل‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی اتاق تهران، گزارشی از برنامه‌های اتاق تهران در این حوزه ارائه کرد. 
ملکی با بیان اینکه «ترویج، پایش و ارزیابی و جذب مشارکت‌ها» ازجمله ماموریت‌های اتاق تهران در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی است، ادامه داد: در همین راستا، بنیاد نیکوکاری بازرگانان برای تلاش درجهت هم‌افزایی، مشارکت و کمک به ساماندهی مجامع و تشکل‌های اقتصادی، فعالان اقتصادی و اعضای اتاق در امور خیر در سراسر کشور و همچنین برای ایفای مسئولیت‌پذیری اجتماعی تاسیس شده است.
وی با بیان اینکه حاکمیت، سازمان‌های بین‌المللی و نهادهای مدنی،‌ ذینفعان و مخاطبان برنامه‌های مسئولیت اجتماعی اتاق تهران هستند، به برنامه‌های کوتاه‌مدت و نیز برنامه‌های سال 1401 این واحد از قبیل «تمرکز بر مسایل آموزش، مهارت‌آموزی و کارآفرینی اجتماعی»، «تمرکز بر برگزاری کمپین‌های جلب حمایت» و «تمرکز بر منطقه 12 و محله هرندی» اشاره کرد.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...