فراخوان پیگیری خسارات ناشی از قطعی برق صنایع

فراخوان پیگیری خسارات ناشی از قطعی برق صنایع

صنعت‌صنف: معاونت کسب‌وکار اتاق تهران، در فراخوانی از بنگاه‌های تولیدی دعوت کرد خسارات ناشی از قطعی برق و همچنین قطعی دیگر خدمات ازجمله در حوزه گازرسانی و مخابرات را به این معاونت منعکس کنند تا مورد پیگیری قرار گیرد.

روابط عمومی اتاق تهران با اعلام این خبر اضافه کرد: هومن حاجی‌پور در این‌باره توضیح داد: متأسفانه سیاست‌گذاری‌های ناصواب در صنعت برق، خاموشی را به تهدیدی جدی برای بنگاه‌های تولیدی تبدیل کرده است؛ تا آنجا که حدود نیمی از صنایع کشور راهکاری برای مقابله با این خاموشی‌ها ندارند.

حاجی‌پور افزود: از آنجایی که سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های اقتصادی نیازمند ثبات اقتصادی است، چالش‌های مذکور سرمایه‌گذاری را مختل کرده و موجب آشفتگی در برنامه‌ریزی و متضرر شدن بنگاه‌های اقتصادی خواهد شد.

وی با اشاره به گزارش‌های سال‌های گذشته این معاونت گفت: معاونت کسب‌وکار اتاق تهران درصدد تهیه گزارش میزان خسارات وارده به بنگاه‌های تولیدی ناشی از قطعی برق و همچنین قطعی دیگر خدمات (گاز و مخابرات) برای پیگیری و مطالبه‌گری از دولت است. از این رو، از بنگاه‌های خسارت‌دیده عضو اتاق تهران تقاضا می‌شود با مراجعه به آدرس زیر زیان‌های ناشی از قطعی مقطعی خدمات یاد شده در بنگاه خود را به صورت مستدل به این معاونت منعکس کنند تا مورد پیگیری قرار گیرد.

لینک ثبت‌نام: https://www.tccim.ir/dp.aspx?form_id=119

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...