ثبت تغییرات شرکت در پنجره واحد اتاق تهران

ثبت تغییرات شرکت در پنجره واحد اتاق تهران

صنعت‌صنف: معاون توسعه عضویت اتاق تهران اعلام کرد با اضافه شدن خدمت ثبت تغییرات به پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌وکار در اتاق تهران، همه اعضای اتاق اعم از حقیقی و حقوقی می‌توانند برای دریافت این خدمت به این پنجره مراجعه کنند.

اعظم رضایی از افزوده شدن خدمت ثبت تغییرات به خدمات پنجره واحد کسب‌وکار اتاق تهران از اواخر سال گذشته خبر داد و گفت: صاحبان شرکت‌ها و کسب‌وکارها می‌توانند با مراجعه به اتاق تهران از این امکان بهره‌مند شوند.

رضایی با اشاره به فلسفه شکل‌گیری پنجره واحد کسب‌وکار در اتاق تهران گفت: این پنجره واحد، در راستای سیاست‌های کلان بهبود کسب‌و‌کار و براساس دستور هیات مقررات‌زدایی جهت تسهیل در فرآیند شروع کسب‌وکار در خرداد 1399‌ آغاز به کار کرد و از آن زمان، متقاضیان ثبت شرکت با مسئولیت محدود و سهامی خاص به جای مراجعه به اداره ثبت شرکت‌ها، همه مراحل ثبت شرکت را در اتاق تهران در بخش پنجره واحد انجام می‌دهند. به بیانی دیگر، اکنون به منظور تسهیل کسب‌‌وکار، از همه سازمان‌هایی که در امر ثبت شرکت دخیل هستند، نمایندگانی در پنجره واحد مستقر شده‌اند.

او افزود: به موجب آنچه در جلسه بررسی عملکرد پنجره واحد تصویب شد، از بهمن 1400 خدمت ثبت تغییرات شرکت‌ها نیز به دیگر خدمات این واحد افزوده شده است. بر همین اساس، نیروهایی متخصص پس از طی دوره آموزشی در زمینه ثبت تغییرات شرکت‌ها در این واحد استقرار یافته‌اند.

رضایی با بیان اینکه «ثبت‌نام اولیه تغییرات شرکت‌ها توسط کارشناسان ثبت تغییرات در پنجره واحد کسب‌و‌کار اتاق تهران انجام می‌گیرد» ادامه داد: همه اعضای اتاق اعم از حقیقی و حقوقی می‌توانند جهت دریافت این خدمت به اتاق مراجعه کنند و از این امکان بهره‌مند شوند.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...