کارآفرین در پاسخگویی به مردم سوم شد
بانک کارآفرین با پاسخگویی به صد درصد درخواستهای مطرح شده از طریق سامانه انتشار و دسترسی آزاد اطلاعات در میان بانکهای دولتی و خصوصی در رتبه سوم قرار گرفت.
به گزارش صنعتصنف به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، طبق گزارش کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، بانک کارآفرین با پاسخگویی به صد درصد درخواستهای مطرح شده از طریق سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات با میانگین زمان پاسخگویی چهار روز، در میان بانکهای دولتی و خصوصی در رتبه سوم قرار گرفت.
سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات براساس قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راهاندازی شده که براساس آن، شهروندان میتوانند از هر موسسه عمومی و خصوصی ارائهدهنده خدمات عمومی درخواست اطلاعات کرده و پاسخ را دریافت کنند.
رکن اجرایی این قانون، کمیسیون مربوطه است که در آن رئیس کمیسیون، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
براساس آخرین گزارشی که کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات درباره درخواست شهروندان از بانکهای دولتی و خصوصی منتشر کرده است، بانکهای ایران زمین، رفاه کارگران و کارآفرین با صد درصد پاسخگویی به درخواست شهروندان و میانگین زمان پاسخگویی به ترتیب، یک، سه و چهار روز در رتبههای اول تا سوم قرار گرفتند.
ثبت دیدگاه