برندسازی گردشگری سلامت ایران در رویداد IPH2022

برندسازی گردشگری سلامت ایران در رویداد IPH2022

نشست معرفی و برندسازی بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و فعالان حوزه سلامت و گردشگری سلامت در بازارهای بین‌المللی در محل خانه تشکل‌های اتاق بازرگانی تهران برگزار شد.

به گزارش ، در گردهمایی فعالان حوزه سلامت و گردشگری سلامت که به همت انجمن گردشگری سلامت استان تهران برگزار شد، اهمیت معرفی و برندسازی خدمات درمانی ایران در عرصه بین‌الملل تبیین شد.

در این گردهمایی که با هدف بهره‌برداری از شبکه‌های اقتصادی بین‌المللی و همچنین با حضور نمایندگان بیمارستان‌ها، کلینیک‌های خصوصی، انجمن‌های خصوصی حوزه سلامت و شرکت‌های گردشگری سلامت برگزار شد، رویدادهای برنامه‌ریزی شده انجمن گردشگری سلامت استان تهران و مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی در حوزه‌های بین‌المللی شامل نمایشگاه‌ها، همایش‌ها، نشست‌های تجاری آنلاین و حضوری و نیز کارگاه‌های آموزشی بین‌المللی معرفی شد.

رئیس انجمن گردشگری سلامت استان تهران و دبیرکل مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی در این نشست ضمن معرفی برنامه‌های پیش‌رو در کشورهای آذربایجان، تونس، کلمبیا، لهستان ، اتریش و همچنین همایش و نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان خصوصی (IPH2022) که در تهران برگزار خواهد شد از همه بیمارستان‌ها و کلینیک‌های تخصصی برای حضور در این رویدادها با هدف برندسازی و معرفی خدمات درمانی جمهوری اسلامی ایران دعوت کرد.

مجید زنگویی اقدام یکپارچه مراکز درمانی در تعریف کمپین تبلیغاتی با موضوع ارائه خدمات درمانی ویژه روزهای برگزاری جام جهانی قطر را موضوعی مهم عنوان و اعلام کرد که از همه شبکه‌های ارتباطی انجمن گردشگری سلامت استان تهران و مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی برای معرفی این کمپین بهره‌برداری خواهد شد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...