استاندارد خدمات پس از فروش اجباری نیست
معاون صنایع حملونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامهای به سازمان ملی استاندارد اعلام کرد که اجرای استاندارد «خودرو- شیوه ارائه خدمات پس از فروش» اجباری نیست.
به گزارش صنعتصنف به نقل از پرشین خودرو، منوچهر منطقی در نامهای خطاب به معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران آورده است: اساس نوشتاری استاندارد «خودرو- شیوه ارائه خدمات پس از فروش» بر مبنای ارزیابی توصیفی کیفیت خدمات بوده و به نوعی تمام شاخصهای کمی و کیفی تعریف شده در آن بر پایه رده بندی و رتبه بندی واحدهای ارائهدهنده خدمات نگارش شده است که نمیتواند به عنوان یک استاندارد اجباری مبنای رد و یا پذیرش در سازمان ملی استاندارد ایران قرار گیرد.
ثبت دیدگاه