سرمایه‌گذاری مشترک بندری بین ایران و روسیه

سرمایه‌گذاری مشترک بندری بین ایران و روسیه

سرمایه‌گذاری مشترک بندری بین ایران و روسیه؛ شرکت‌های بخش خصوصی و شرکت‌های حمل‌ونقل دریایی و پایانه‌های بندری ایران برای سرمایه‌گذاری مشترک با طرف‌های روسی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش ، در سیزدهمین کارگروه حمل‌ونقل بین ایران و روسیه، شرکت‌های حمل‌ونقل دریایی و پایانه‌های بندری ایران برای همکاری با روسیه اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل ترانزیت و تعرفه سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به برگزاری سیزدهمین کارگروه حمل‌ونقل بین ایران و روسیه در روزهای ۷ و ۸ تیرماه در مسکو، گفت: این نشست با حضور نمایندگان بخش خصوصی و دولتی، فعالان حمل‌ونقل از بخش‌های دریایی، جاده‌ای، ریلی و هوایی و زیرساخت برگزار شد.

خسرو سرایی با بیان اینکه در این نشست، موضوعات فنی و عملیاتی کریدور شمال - جنوب با جزییات کامل مورد بحث و بررسی قرار گرفت، افزود: راهکارهای عملیاتی برای توافق‌های گذشته نیز مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر ودریانوردی، به‌گفته سرایی در سیزدهمین کارگروه حمل‌ونقل بین‌ ایران و روسیه، دیجیتال کردن حمل‌ونقل بین دو کشور و در کل مسیر کالاهای ترانزیتی در کریدور شمال-جنوب، تاسیس شرکت‌های مشترک لجستیکی بندری و دریایی، استاندارد کردن رویه‌های مرزی به‌خصوص در بنادر و سرمایه‌گذاری متقابل طرف‌های روسی و ایرانی در بنادر یکدیگر مطرح شد.

وی با اشاره به اعلام آمادگی کامل بخش خصوصی و شرکت‌های حمل‌ونقل دریایی و پایانه‌های بندری ایران برای سرمایه‌گذاری، خاطرنشان کرد: چگونگی و نحوه عقد قرارداد در زمینه‌های مختلف مورد بررسی دو طرف قرار گرفت.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...