مرکز تماس دیجیتال اولویت روابط عمومی است
مرکز تماس دیجیتال اولویت روابط عمومی است؛ مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین، مرکز تماس دیجیتال را از اولویتهای اصلی مدیریت روابط عمومی در سال جاری برشمرد.
به گزارش صنعتصنف، سیدمحمدحسین استاد که به منظور ایجاد ارتباط دوسویه بین مشتریان و کارکنان با حوزه مدیریت بانک ایران زمین از مرکز تماس بانک دیدن کرد، این مرکز را واحدی با قابلیت زیاد و موقعیتی حساس دانست و گفت: نحوه برخورد کارشناسان با مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا این مرکز صدای بانک است و رفتار ما با مشتریان باید به نحوی باشد که درخور شأن مشتریان باشد.
در این دیدار که علیرضا کریمی، مدیرعامل شرکت پدیسار انفورماتیک (مجری ارائه خدمات مرکز تماس بانک ایران زمین) رزیتا علائی، مسئول ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین و مجید بهرامی، مسئول مرکز تماس نیز حضور داشتند، ضمن بررسی عملکرد این مرکز در سه ماهه نخست امسال، واحد ارتباط با مشتریان بانک نیز مورد بازدید قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی، استاد در ادامه این بازدید بر پیگیری شکایات مشتریان در اسرع وقت توسط کارشناسان مرکز تاکید کرد و افزود: از اولویتهای اصلی مدیریت روابط عمومی در سال جاری ایجاد مرکز تماس دیجیتال است تا مشتریان بتوانند در هر زمان و مکان از طریق شبکههای اجتماعی اطلاعات مورد نیاز خود را توسط کارشناسان این مرکز دریافت کنند و از سرویسهای بانک ایران زمین استفاده کنند.
ثبت دیدگاه