مسابقه حلی‌نت 7 مرداد برگزار می‌شود

مسابقه حلی‌نت 7 مرداد برگزار می‌شود

مسابقه حلی‌نت 7 مرداد برگزار می‌شود؛ سیزدهمین دوره مسابقات سراسری برنامه‌نویسی «حلی‌نت» در دو رده سنی روز جمعه 7 مرداد 1401 برگزار می‌شود.

به گزارش ، گردهمایی بزرگ برنامه‌نویسی دانش‌آموزان دوره‌های اول و دوم متوسطه در قالب «سیزدهمین دوره مسابقات سراسری برنامه‌نویسی حلی‌نت» با حمایت آکادمی همراه اول، جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

این دوره از مسابقات حلی‌نت برخلاف دوره‌های گذشته، در یک مرحله‌ و به صورت حضوری برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در یک مسابقه فشرده با بهترین‌های برنامه‌نویسی و کامپیوتر کشور به رقابت می‌پردازند.

باتوجه به برگزاری این رویداد حوزه علوم و مهندسی کامپیوتر در یک روز، مسابقات جانبی و کارگاه‌های آن نیز در همین تاریخ برگزار می‌شود.

این مسابقه بیشتر به مهارت حل مسأله و برنامه‌نویسی می‌پردازد که موفقیت در آن، کمک زیادی به دانش‌آموزان برای موفقیت در المپیاد کامپیوتر می‌کند.

برگزاری این رویداد برای دو رده سنی «الف» و «ب» است که شامل دانش‌آموزان دوره اول متوسطه، دوم متوسطه و دانشجویان سال اول دانشگاه می‌شود.

جوایزی هم که برای نفرات اول تا سوم «رده الف» در نظر گرفته شده به ترتیب 7.5، 5 و 3.5 میلیون تومان و برای نفرات اول تا سوم «رده ب» به ترتیب ۱۰، 7.5 و 5 میلیون تومان است.

همچنین مجموع جوایز در نظر گرفته شده برای مسابقات جانبی این رویداد به ارزش ۱۰ میلیون تومان است که علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت‌نام که تا روز سه‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ ادامه دارد، می‌توانند به نشانی www.hellinet.ir مراجعه کنند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...