عرضه راهکارهای فین‌تکی برای توسعه بازار سرمایه

عرضه راهکارهای فین‌تکی برای توسعه بازار سرمایه

عرضه راهکارهای فین‌تکی برای توسعه بازار سرمایه؛ در آخرین روز از چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک، بیمه)، پنل «راهکارهای هوشمند فین‌تک برای توسعه بازار سرمایه» میزبان بازدیدکنندگان است.

به گزارش ، شرکت راهنمای تجارت کندل در آخرین روز از نخستین حضور خود در نمایشگاه چهاردهم صنعت مالی، پنل تخصصی راهکارهای هوشمند فین‌تک برای توسعه بازار سرمایه را در غرفه شرکت ایده‌های هوشمند رابین واقع در سالن 8 و 9 نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌کند.

در این پنل آموزشی دو محور، شامل «موانعی که سر راه کاربران برای معامله در بازار سرمایه وجود دارد» و «معاملات الگوریتمی و نقش آن در نقدشوندگی بازار» مورد بحث قرار می‌گیرد و نفیسه صادقی، هم‌بنیانگذار و مدیرعامل استارت‌اپ کندل و محمدجواد خسروآبادی، مدیر فنی کندل در این‌باره سخن خواهند گفت و علاوه‌بر ارائه دانسته‌ها و تجربیات خود به حاضران، پاسخگوی پرسش‌های آن نیز خواهند بود.

بنابر این اعلام، پنل راهکارهای هوشمند فین‌تک برای توسعه بازار سرمایه که با جوایز ویژه و ارزنده‌ای نیز همراه است، روز چهارشنبه از ساعت 12:30 تا 13:30 در غرفه هوشمند رابین سالن 8 و 9 نمایشگاه صنعت مالی، میزبان علاقمندان و کاربران بازار سرمایه است.

از آنجا که فعالیت در بازار سرمایه و اطلاع از نحوه کارکرد آن نیازمند آگاهی هوشمندانه است، شرکت در این نشست فرصت مناسبی است تا ضمن تبادل نظر درباره موانع و مشکلات کاربران بازار سرمایه با نحوه بررسی معاملات الگوریتمی به کمک کوفاندرهای پلتفرم هوشمند کندل نیز آشنا شوید. 

پنل
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...